Les tardes d'estiu

Un relat de: Victre
Hi ha tardes d'estiu que els nens creixen més d'um pam.

Són tardes que comencen d'hora, just havent dinat, sortint de casa amb el postre a la boca, i amb l'ànsia del que té tot el temps, però no vol perdre's ni un instant.

Són tardes on la calor imposa el seu ritme lent i dens. Són tardes sense res a fer, però amb un món per descobrir. Tardes d'estar asseguts en rotllana amb els amics (que, com tots sabem, tenen un no-sé-què que només tenen els amics d'estiu). Tardes de parlar molt, i d'escoltar més.

Són tardes que comencen amb un sentiment que fàcilment es pot confondre amb l'avorriment, però que és el que els obliga a fer despertar una creativitat narcotitzada per l'atapeïda agenda escolar.

Són tardes que acaben tard, a l'hora de sopar. Sopar que, evidentment, ingeriran sense mastegar per poder tornar a fer la rotllana, i seguir creixent a pams.

Comentaris

  • Gràcies![Ofensiu]
    Victre | 02-08-2016

    Moltes gràcies pel comentari! Jo estic recordant els meus estius veient com s'ho passen els fills!!

  • estiu. sempre estiu[Ofensiu]
    ales de foc | 02-08-2016 | Valoració: 9

    Gràcies pel teu relat. Em recorda els meus estius. Les meves rotllanes i sobretot els meus amics.

  • Gràcies[Ofensiu]
    Victre | 31-07-2016

    Moltes gràcies per comentar. Sempre és un plaer que algún et llegeixi i comparteixi la seva opinió!

  • M'ha agradat força[Ofensiu]
    Noia Targarina | 30-07-2016 | Valoració: 10

    Bones en un relat molt emotiu i molt bent explicat!

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96701 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.