L'altre nivell

Un relat de: Naiade

En somnis et veig, et gaudeixo.
Sé que no et tinc en l'estat conscient.
Però si que a la nit et reuneixes amb mi, en el mon dels somnis.
Ens trobem en un estadi desconegut.
Que nomes el inconscient sap on es, i no ens ho diu.
El nostre esperit lliure, ens empeny l'un amb l'altre.
No se quanta estona estem junts, ja que en els somnis no es mesura el temps.
Ens retrobem.
I té lloc la meravella.
Sé que en altres vides o altres nivells érem inseparables.
Ara sols espero adormir-me per poder retrobar-te.
No sempre hi ets en el meu somni, però quan ens veiem, ens reconeixem,
I res ni ningú pot separar-nos.
Surten mil impediments, animes anònimes que volen separar-nos, i ens fan retrets, que nosaltres no escoltem, ni els fem cap cas.
Gaudint fins l'últim instant, bevent el nèctar dels deus, apurant l'ultima gota.
Fins que el conscient, tanca el teló, i entre records i enyorança. Comença un nou dia.

Comentaris

  • el món dels somnis[Ofensiu]
    ESTEL | 19-06-2009 | Valoració: 10

    Som afortunats, vivim dues vides, paralel·les o no, vivim més del que pensem. Un món màgic el dels somnis, on es poden fer realitat les nostres ànsies.
    Una molt forta abraçada bonica

  • Entre la llum i la foscor[Ofensiu]
    Bonhomia | 06-10-2006 | Valoració: 9

    Suposo que a vegades no ens queda més remei que l'aventura de buscar l'amor més enllà dels nostres límits. El cas és que a la realitat les coses són difícils, i sembla que haguem de superar-nos a nosaltres mateixos.
    L'amor és un ideal molt bonic, però certament en un món fosc.

  • Des d'allà t'escric![Ofensiu]
    Unaquimera | 30-09-2006 | Valoració: 10

    El nivell dels somnis, de l'inconscient, del temps fora d'aquest temps, d'altres vides en altres moments, en un altre espai sense dimensions conegudes, ens permet la meravella.

    De vegades, cal esquivar la realitat i els seus condicionaments per ser autenticament nosaltres.

    Enhorabona pel teu escrit, Naiade: m'ha agradat molt i molt, m'ha recordat algunes visions d'aquelles que tinc de vegades tot just abans d'obrir els ulls al dia que comença...

    Em permets que t'enviï una abraçada forta, forta?
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275487 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com