La segona Oportumitat

Un relat de: Joan G. Pons
Tenir fe en que gairebé sempre podem donar-nos una segona oportunitat.
Una oportunitat es una possibilitat favorable a realitzar quelcom.
A vegades la desitjada es molt curta. Per això sentim necessitat de rebre una segona oportunitat.
Estem en el moment oportú.
Un viure conscient afavoreix la trobada d'oportunitats que animen i potencien la nostre realització personal.
Sintonitzar amb normalitat en la nostre tasca quotidiana provoca moltes vegades oportunitats.
Principi vital Si desenvolupem correctament les pròpies responsabilitats, facilment apareixen oportunitats.
Benvingudes oportunitats.

Comentaris

  • Oportunitas....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 10-10-2023 | Valoració: 10

    sempre n'apareixen a la vida, però cal obrir els ulls, i estar ben atents per no deixar-les passar.

    Que no ens faltin oportunitats!!

    Rosa.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 20-12-2021

    Agraeixo ei teu comentari Unicorn.
    Bones Festes.
    Salutacions.

  • Bona reflexió. La constància ha d'aprendre que del fracàs es poden treure coses positives.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 20-12-2021 | Valoració: 9

    Bona reflexió.

    Fracassar no ha de ser per sempre, ni tampoc l'èxit ha de ser sempre a la primera. Cal reflexionar i fer el que calgui. Cal tirar endavant.

    Si no triomfes en una cosa, triomfaràs en una altra, però no ho deixis estar massa aviat i, dels fracassos, procura aprendre el que puguis.

    Ja veuràs com algun dia, si t'organitzes, la fortuna et somriurà.

    Bon nadal!!

  • Cada dia ens apropem...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-10-2021 | Valoració: 9


    A les oportunitats, perquè tot depèn de les circumstàncies. Sempre estem dispostos a desenvolupar una nova oportunitat. L'hem aprofitat totalment.
    Molt bona reflexió.
    Salutacions.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-10-2021

    Agraeixo i coincidim amb el teu comentari.
    Joan

  • Molt cert![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 05-10-2021 | Valoració: 10

    Efectivament, cada instant, cada moment, cada dia, a cada decisió si un vol pot ser una oportunitat. Les oportunitats a la vida són un intent rere un intent d'aconseguir o millorar o aprendre allò que un vol que un desitja.
    Si obrim bé els ulls la vida està plenes d'oportunitats,
    Gràcies, com sempre molt encertades les teves paraules
    Neus Marín Cupull

Valoració mitja: 9.5