La nostra llar a trenc de les onades

Un relat de: Chen Ruestes

Encendré una foguera arran de mar,
quan el xaloc ululí per la sorra
i ens envaeixi el son dels amants

Veure'm les gavines
com juguen
amb la cresta de les ones
i l'esquitx de sal

El cant de la dona del pescador
que es perd en la línia del blau
ens acompanyarà
a última hora de la tarda

I si venen dies assolellats
recordarem el color de les brases,
i si la primavera esclata,
ens ajuntarà de nou,
el vol de cendres
arrossegades pel vent.

Comentaris

  • Una foguera arran de mar,[Ofensiu]
    RATUIX | 04-03-2008

    caliu, llar, companyia...
    Com un lloc somiat on reposar. Qué bé ho descrius. Té un punt d'enyor i melangia que fa estar be.

  • Horitzons[Ofensiu]
    Anagnost | 03-07-2007 | Valoració: 10

    Un comentari teu m'ha duit a descobrir-te i, com molts d'altres que ho han fet, m'he quedat encisat amb la bellesa de les paraules que confegeixes. He llegit gairebé tots els teus poemes i tots són dignes de comentari. En aquest, en concret, m'he sentit especialment atret per l'atmosfera de caire mariner que a mi m'és tan coneguda i estimada. Però en tu, a més, no sé si és una qüestió atàvica, quelcom que dus en els gens, s'hi percep un halo de misteri. Les imatges suggereixen més que desciuen.

  • horitzons | 04-04-2007 | Valoració: 10

    No t'havia llegit mai, i m'he emportat una bona sorpresa.
    Mai he estat ala xina, però lleginte m'hi transportes. seràn els petits detalls, els petits elements màgics que l'envolten...que et segueixent enllaçant amb aquests dos móns tan diferents en els que has conviscut i convius.

    M'has alegrat el dia.
    Segueix escribint!!!;)

  • un poema ple de llum...[Ofensiu]
    ROSASP | 26-11-2006

    Foc i aigua, esquitxos de flama i sal entre el cor i la mirada.
    Un poema d'una plasticitat exquisita, que ens ofereix un dibuix viu de sentiments i emocions.
    Els elements de la natura li donen equilibri i força. Ens apropes el cant del mar, del vent, del sol, del cel, des de la percepció de l'amor. Llavors aquesta grandesa esdevé retalls d'humanitat i el millor lloc on poder fer una llar plena de finestres, on la llum arribi fins a tots els racons.

    Una abraçada i fins la propera!

  • M'ha encantat![Ofensiu]
    Arbequina | 24-11-2006 | Valoració: 10

    O encisat... com vulguis dir-li.
    La veritat és que l'he trobat bellíssim, he respirat extàticament aquest poema.

    Una abraçada.

    Arbequina.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Chen Ruestes

Chen Ruestes

19 Relats

118 Comentaris

25593 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Sóc nat a la Xina, els meus records d'infantesa son borrosos, veia com pasturaven els bous sota la pluja. Visc a Palamós, amb la meva família adoptiva, tinc estudis, no se si massa profitosos, provo de fer també un poc de poesia, que de vegades es profitosa.