La història perduda

Un relat de: aina11

La història comença amb una noia que, preocupada pel seu futur, es cansa de viure.
La noia es nomia Laura i caminava per la vida sense coneixer ningú, l'ignoraven, pensaven simplement que no existia, li deien La Inexistent.
Els seus pares tampoc li feien massa cas, sempre estaba capficada en els llibres i d'allà no hi havia qui la tragués.
Era alegre quan llegia un llibre alegre i es posava melancòlica quan el llibre era trist. Es pasava la major part de la seva vida a la seva habitació plena de llibres o a la biblioteca del poble.
La noia va acabar tirada al carrer perquè l'únic que li agrada era llegir i no trobaba cap feina per fer.
Sense doblers, ni casa i amb els seus pares morts va haver de sobreviure a ser una simple sense sostre.
Anava pel carrer intentant contar-li a la gent totes les històries que sabia però ningu li feia cas, la prenien per loca i li daben propines per que els deixas en pau.
No deixis de viure pels llibres, els llibres son bons pero no t'obsesionis llegint pots acabar malament.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de aina11

aina11

16 Relats

18 Comentaris

16944 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Biografia:
JUGANT A SER MÉS FORT
OBSERVARÀS QUE JO T'ESTIM
SABRÀS QUE YO PER TU EM MOR
ENTENDRÀS EL QUE SENT
PERO MAI ET DIRÉ QUE T'ESTIM