La CONFIANÇA

Un relat de: Joan G. Pons
Dóna goig escoltar: "D'aquesta persona et pots refiar".

Una definició: Confiança, un sentiment que es transmet als altres, comunicant seguretat en la resolució d'acords i compromisos.

Important aquest sentiment de seguretat, la confiança, que avala la culminació d'un pacte o projecte . Compartim confiança i tot funciona millor.

També interessant, l'auto-valoració de la CONFIANÇA. Confiança en una-un mateix-a, també anima el camí del coneixement personal.

La CONFIANÇA aporta un clima fantàstic en la realització d'una convivència tranquil-la i formativa.

Una dimensió vital. Viure i Conviure amb CONFIANÇA.

**************************




Comentaris

  • Sóc capaç[Ofensiu]
    Soleilsi | 27-05-2022 | Valoració: 10

    La confiança i sobretot l'autoconfiança, obre portes davant situacions i fets inesperats.
    Aquest relat, Joan, ens convida a practicar-la. Endavant i gràcies!

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 26-05-2022

    Dispenseu. Ho tindré present.
    Salutacions.

  • Bon dia, Joan[Ofensiu]

    Hem tornat a rebre un avís de la pàgina que els demanes quant triguen a validar un relat.
    Et demanem que NO tornis a usar aquest sistema per un parell o tres de dies de retard. Sols hi ha una persona, actualment, que validi relats i ho fa quan pot. Et demanem que, si fas cas del títol del teu assaig, tingues una mica més de confiança i no tornis a molestar a la pàgina amb aquestes peticions personals i egoistes que sols et porten a estar neguitós.
    Tu envia el teu treball i espera pacientment que te'l validin, i quan la persona que ho fa pugui, te'l validarà.
    Una altra cosa que pots treure'n és que la persona que l'ha de validar t'agafi mania (perquè ell també pot llegir els avisos) i et deixi el relat pendent fins que algú altre el validi, i això pot trigar mesos a succeir.

    No és una amenaça, és una petició pel teu propi benestar i salut. Tingues paciència, i confiança en la persona, o persones que validen.

    Moltes gràcies.

  • Confiança[Ofensiu]
    Prou bé | 25-05-2022

    D'acord amb tu en la descripció que fas, però jo haig d'afegir, perquè és com ho sento: confiança sí, però absoluta ni en res ni en ningú.
    Amb total cordialitat