INCOGNITES

Un relat de: Joan G. Pons
A INCOGNITES

Apareixen ? M'estimulen a cercar respostes ?
A vegades les incògnites són pedres que trobem en el nostre camí de creixement personal.
Sortejar-les és una manera... però algunes sembla que s'enganxen i forcen respostes.
Jugar a resoldre facilita, desmitifica.... El clima de joc ajuda.
Frases provocatives al voltant del Tema:
- I si les Incògnites estan dins nostre i les de l'exterior són tant sols connexions amb les nostres interiors.
- Una incògnita té quelcom de misteri i tot misteri excita l’interès i és provocatiu.
- Ofereix un mostrari de com reaccionem....
- La vida en general, el VIURE, ens planteja incògnites. Cal saber situar-les i si podem resoldre-les, i si no podem, cercar alternatives i continuar vivint.
- Quan resolts una incògnita descobreixes que les dificultats –incògnites- són més que la resolució o superació.
- No precipitar-se en etiquetar d’incògnita, situacions que amb calma puc descobrir el seu misteri.
- Portar de forma agradable el sac personal de les incògnites, bona suggerència.
- Apareixen ? M’estimulen a crear respostes...
- A vegades les incògnits són com pedres que hom troba en el camí de creixement personal.
- Sortejar-les, és una manera.... però alguns cops sembla que s’enganxen i ens condicionen, forcen respostes.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 26-09-2016

    M'agrada VALUOS. Recull de valors.

  • Valuós[Ofensiu]
    Soleilsi | 26-09-2016 | Valoració: 10

    Sí, són com pedres però les miro com closques que la vida t'ensenya a poder anar trencant i sempre surt un profit de dins.
    És valuós aquest relat!