Guarda'm un racó de món entre els teus ulls

Un relat de: Pardinilla

Encomana'm un t'estimo entre els teus ulls.

Guarda'm un petó brodat d'entusiasme, radiant, de color d'alegria.
Un bocí d'imatges dolces, tenyides, d'un to suau, de melangia
Guarda'm un racó de fulls mullats de somriures, d'un color d'estiu.
Mil llançols buits de ferides, d'un matís lluent, senyal d'un amor fortiu.
Guarda'm un trosset de món dins els teus braços, excitació riallera.
Quatre mans juganeres entre els somnis d'una aigua agradable, bromera.
Guarda'm els teus versos dins d'una habitació tancada, d'una llum vermellosa.
Els teus llavis dins els meus, d'un color de roig carnós, felicitat tremolosa.
Guarda'm, per sempre, els meus ulls, dins els teus ulls.
I somriu.
I Guarda'm un t'estimo llampant, senyal d'un amor fortiu.

Comentaris

  • De la lluna dues[Ofensiu]
    lluis perealbert | 14-05-2009

    1º el titol.... fantastic. 2º la frase... un peto brodat. 3º el poema es dolç dolç de dolç.

  • sols amb el títol[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 14-05-2009

    ja et mereixes el comentari.
    et saludo, no t'havia llegit mai, t'aniré seguint.

    Ferran

  • Suggeridor[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-05-2009 | Valoració: 10

    Molt dolç. I aquest guarda'm a prop de la porta de l'armari. A prop per viure-ho.

  • Nonna_Carme | 14-05-2009 | Valoració: 9

    " Guarda'm un trosset de món dins els teus braços". Jo crec que, quan ets dins els braços de la persona estimada , hi és el món sencer amb les seves penes i alegries, amb les seves il-lusions i els seus desenganys.
    Tens idees i saps expressar-les.
    Endavant i benvingut/da a RC.
    Nonna_Carme

l´Autor

Foto de perfil de Pardinilla

Pardinilla

6 Relats

6 Comentaris

3010 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
* El millor aprenentatge és l'equipatge del dia a dia, del pas a pas, i aquell el qual el pròpi bagatge ens anima a pensar i a conèixer.

* Sovint, la tendència ens equipara de valors totalment errònis.

* Un futur, sense preguntes ni respostes, és un present inconstructiu.

* No tot és tan fàcil, pero ens
encaparrem en creure que definitivament, tot és impossible.

* Quan obres els ulls, i veus que el que tens sota els teus peus, ho és tot; respires.

* Ens entossudim en comprovar a cada segon, que els passos seguits, són eminentment correctes.

* Les paraules que més necessitem, sempre es pronuncien en silenci, i aquelles que menys ens convenen, solen revelar-se insolentment.


ANNA