Fins a tu

Un relat de: Aigua pura

Pels ulls conec, i estimo, i crec, i sé,
I puc sentir, i tocar, i escriure, i créixer,
Fins a l'altura màgica del gest...

Fins a tu.

Comentaris

  • "lo bueno y breve..."[Ofensiu]
    Fidel | 29-04-2009

    En poesia hi ha una cosa ben difícil: fer un gran poeta amb tan sols 4 versos. La veritat,, jo porto anys intentant-ho i no ho he pogut fer. És per mi de moment, un cim inabastable.
    Al poema li dóna força la polisíndeton del segon vers: "...I puc sentir, i tocar , i escriure, i créixer,..", i el final sec i tallanrt, repetint el "Fins...".
    És un poema bellíssim. Enhorabona !!!

  • És veritat...[Ofensiu]
    onatge | 28-04-2009 | Valoració: 10

    En la mirada i el gest hi ha la vida, el món, l'alegria, el desesper, la companyia, la solitud, el viatge i el naufragi...

    Salut.
    onatge

l´Autor

Foto de perfil de Aigua pura

Aigua pura

9 Relats

13 Comentaris

9216 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Per començar m'agradaria dir que no sóc de Catalunya. Sóc una noia de Toledo de 18 anys que va aprendre català fa un any o així per ELL, que és d'allà.

Amb tot això vull dir que he posat molt empeny en el català, a més que m'agrada moltíssim, i m'agradaria que si tinc alguna expressió malament o alguna cosa, que no es tingui en compte. Per un altre lloc, vull que se'm diguin els errors que he pogut cometre, per a poder rectificar.
El català es tracta d'una llengua que ha de fomentar-se i si puc contribuir a això de bona manera, ho faré.

Be, moltes gràcies, de debò i espero que us agradin els meus escrits ^^