Fer l'amor

Un relat de: Joan G. Pons

Aquesta frase l'escolto i llegueixo tot sovint. I sento pessigolles renovadores.

Exposo una opinió opinable i resto obert al diàleg i ho accepto encantat.

Tots fem i tots ens agrada "FER L'AMOR".

I ara us explico la sensació motivadora de les pessigolles. I proposta variable.

El verb FER el noto, sento, fred i descarnat.

El SER HUMÀ no fa… ÉS…. I també fa. Però situo primer SER i després FER.

SÓC i FAIG. SÓC AMOR i expresso AMOR. No faig sols AMOR.

L'AMOR és una relació inter-personal. FER sona a "fabricar".

Sento ESIMACIÓ i la comparteixo, tot compartint el que SÓC, una PERSONA TOTAL. No sols una part de la Persona.

La frase "FER L'AMOR" sembla una frase descriptiva de quelcom automàtic, amb poca sensibilitat, com si fos sols un ACTE desconnectat de la vivència personal.

No sóc sols estímul, excitació, vagina oberta o pene erecte. Sóc PERSONA EN PLENITUD DE PLAER i AMOR.

Hi han altres formes de FER L'AMOR…. Potser caldria diferenciar-ho.
Diferenciar no és rebutjar. Diferenciar és col·locar "cada cosa al seu lloc".

AMOR i PLAER obren l'aventura curiosa de descobrir la profunditat de la il·lació de la lletra "i".


Comentaris

  • coincidim[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-03-2008

    Gràcies. Bell comentari i aportació. També d'acord.

  • Amor, mot confiscat[Ofensiu]
    joanalvol | 15-03-2008

    Estic completament d'acord.

    "Sexe no vol dir amor ni amor, sexe. Per molt que se li digui "fer l'amor" a l'acte sexual. L'Amor és l'energia subtil que impregna i impulsa tota existència en l'univers.
    L'Amor és sentiment, i els sentiments no es fan, es manifesten.
    Quan l'amor parla, tot l'ésser se somou i no se sent cap més paraula.
    Ella vibra; ell ho percep; ella l'atrau, ell cap a ella s'inclina, l'amor es dóna i amb plenitud, es multiplica.
    Amb el joc és lliuren emocions i sentiments
    fins el punt culminant, paroxisme que acaba amb la unió perfecta del sexe.
    Això no és "fer l'amor" sinó lliurar-lo íntegre
    perquè fluint s'expandeixi i esdevingui durador.
    Cal valorar a qui es dóna l'amor i quin ús en farà qui el rep".

    Extracte del capítol "sexe" del meu llibre "La Serp"

    Joanalvol