És el destí

Un relat de: diaclau

Llarg, com el camí que em portarà cap a la lluna.Com el que et portarà a tu cap al Sol, com el temps.Divertit, com el nostre amagatall.Com les estones que passam, com les nostres mans.Oscur, com la soledat, com el teu rostre.Juganer, com les nostres mirades, com les besades.Fort, com les abraçades.Infinit, com tot.Dolent, com els llamps.Feliç, com les flors.Trist, com la pluja, com les llàgrimes.Tancat, com la mirada d'un ceg.Obert, com les portes de la meva habitació, com el meu cor.Sensible, com pell d'un nadó, com la fulla d'un arbre.Passat, com la meva àvia, com la primera lletra d'aquesta paraula.Lluent, com les estrelles, com la nit.Fred, com el vent, com el gel.Calent, com el café, com els meus llençols, com el foc.Transparent, com el soroll d'una guitarra, com el teu cantar.Lleuger, com una ploma, com l'aire que se l'emporta.Blanc i negre, com la fotografia del llibre d'història, com un piano.Orgullós, com la que em va escriure que fés el que em demanava el cor.Fals, com la mentida, com la resposta.Estúpid, com tu.Gràcies, coret, per guiar-me sempre.


Comentaris

  • ànim i[Ofensiu]
    ANEROL | 29-03-2008 | Valoració: 10

    continua escrivint.

  • Ja ho saps[Ofensiu]
    malacara | 27-03-2008 | Valoració: 10

    Una altra vegada et dic q no m'has d'agraïr res, que per a mi és més que suficient saber q ets feliç, res més importa.
    Com ja te vaig dir però, esper que hagis après alguna cosa de tot plegat.
    Però bé, ja saps que mai et deixaré, que sempre tendràs a la teva madrina fent-te aquests sermons que tan poc t'agraden!

    T'estim.
    I gràcies a tu, per res en especial, simplement per existir.

Valoració mitja: 10