Errors

Un relat de: nana_17

A vegades les nostres paraules, les que diem quan estem enfedats, dolguts o tristos... sonen d'una manera diferent a la que voliem que sonesin.

Com aquell que diu: T'odio, però t'he masses llàgrimes als ulls per veurei; un t'estimo i encara no creus que ho estiguis dient; o aquelles paraules que no surten quan abraces a qui feia temps volies abraçar.

La típica frase de "no saps el que tens fins que ho perds" és massa comú i real, aquelles paraules mal dites et fan perdre la meitat del teu cor, et deixen la boca resseca i els ulls secs de totes les llàgrimes que has deixat anar.

A vegades ja es tard per adonar-te'n de l'error, potser involuntariament has fet que s'anés perdent allò que tenieu però voluntariament has obert la porta definitivament.

Veus que l'únic que has fet és intertar-te defensar d'un sentiment que tenies, però de la pitjor manera que has pogut. Davant de la confiança i la promesa d'explicar-ho tot, t'ho has aguardat tot i per la simple por de perdre el que tenies ho has acabat perdent.

La vida: quan tens família i amics ja val la pena diuen... però en el precís moment que comences a perdre alló que aprecies, moltes coses perden el seu sentit.

Ara un t'estimo no fa res més que marcar més la ferida, un oblidem o un t'odio no fan mes que no deixar cicatritzar. Potser el silenci i el buit és el que millor funcionaran, per tu. Però per mi, una mirada de perdó o una abraçada de confort, se que m'ajudarien més que els mil silencis que em vols dedicar.

Els errors sempre hi han sigut i continuaran estan, però demanar perdó i dir t'estimo, són una de les coses que més costen...

I dol pensar que entre llàgrimes i tristeses, són les que deixes anar davant d'una porta tancada, que tu mateixa has deixat tancar.

On la clau no se sap si la te algú o s'ha perdut per sempre al fons del mar.

Potser ja es tard o realment ja he fet tard... però cada cop m'hen adono més... que els errors estan dintre meu.

Necessito la força que sempre m'has donat per poder fer un altre pas.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de nana_17

nana_17

63 Relats

72 Comentaris

60726 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nascuda en terra d'avellanes,
xicalla, gegants, tronades,
diables, masclet i rialles.

Vaig treure el cap per primer cop,
un divendres Sant, 13.

Supersticiosa? No pas

Com el meu cap en aquesta foto,
jo encara l'estic traien en el món qe m'ha tocat.

És un món ple de somnis i fantasia,
on no hauria d'estar prohibit poder imaginar.

Aprenent a escriure i a somiar...
intentant fer els somnis realitat.

Els viatges i els somriures,
les postes de sol i les estrelles,
els moments compartits,
i altres coses,
són els que m'ajuden anar escrivint,
hi ha ser aquesta persona que començo a construïr!


Mira el passat amb un somriure i no amb una llàgrima

Pel món tan sols ets algú però per algú tu ets el món


Una abraçada forta i un somriure càlid!