era el teu i meu món...

Un relat de: xaga+asha

Des de ben petits que ningú sabia que ell existia…
Quan anava a l'institut tothom tenia amics, tothom…tothom menys ell, ell era com l'aire, ningú s'adonava de que ell era allà, quan havia de passar pel passadís ningú s'apartava. Era com si no el veiguessin…

Jo sabia que ell hi era… ell era callat, ell tenia una mirada que desconcertava, ell era tant… tant…no ho sé…
Els companys de classe ni s'adonaven de que estava allà, sol, quiet, al darrera… i els professors ni recordaven de com es deia, la veritat és que jo tampoc sabia com es deia, mai vaig gosar anar-li a dir res… però cada nit somiava que ho feia, i que jo era l'única persona que sentia i sabia com era la seva veu… només somiava això, que parlàvem durant hores, hores i hores seguides sense parar i amb ell descobria un món nou, un món que només coneixíem ell i jo, el nostre món, el seu i meu món, un món que mai vaig descobrir, perquè mai vaig gosar anar-li a dir res…

Ell era diferent, semblava que fos d'un altre planeta, potser era per això que m'hi sentia atreta, no ho sé… però tampoc ho sabré, perquè mai, mai, vaig tenir el valor d'acostar-m'hi i dir-li: hola! …mai!

Cada matí, quan m'aixecava, després de sortir del nostre món, del seu i meu món, em deia avui és el dia, avui t'hi acostes i hi parles, però mai ho feia, mai… no sé perquè era, potser perquè tenia por de que ell no em contestés el meu hola, potser de que la gent es rigués de mi per anar a parlar amb ell, potser perquè quan anés a parlar amb ell, ell no fos com jo m'havia fet... No ho sé perquè no podia, però mai vaig gosar anar-li a dir res… mai!

…i és que quan vaig sentir a la psicòloga a dir que ell no existia, que era fet per la meva imaginació, se'm va despenjar el nostre món, el seu i meu món, de l'univers i i es va anar allunyant, allà davant meu, davant del meus ulls, sense que jo pogués fer-hi res…
Com podia, jo, fer de la meva imaginació una persona i treure'l a la realitat?
Com podia, jo, estimar tant a un ningú?
Com podia, ell, ser una imaginació meva?
Com podia,ell, un ningú, fer-me trontollar tant?

I aquí em tenen, tancada, per boja i per autista… què passa, que aquest món no està fet per una autista? Que només per ésser autista ja no tinc dret a ser normal? Jo només vull passar pel món sense deixar cap rastre… Si això és estar boig, m'hauré de conformar i quedar-me aquí dins, per sempre…sempre!

Comentaris

  • Un món de sentiments...[Ofensiu]
    Jofre | 09-07-2005 | Valoració: 10

    Al meu modest parer, només deixen petja aquelles persones que gosen dir alguna cosa, que trenquen aquestes barreres intangibles d'incomprensió.

    Per escriure el teu relat has hagut de fer aflorar una allau de sentiments personals que no tothom voldria compartir.
    Això, té molt de mèrit. I tant!

    Disculpa'm per llegir-te tard, però sempre, en tot s'hi és a temps. Falta voluntat real, i en aquest paisatge que tan bé has dibuixat, els sentiments ho inunden tot.

    Sigui, per bé o per mal, qualsevol cosa, s'ha de comentar quan es pot. Oi?

    Una aposta clara pel diàleg i la comprensió: tant de bo tothom sigui agosarat i et valori correctament.
    N'estic segur.

    Salutacions.

    PS: relat indispensable per entendre perquè sovint cal que posem punts suspensius.

  • maleïts psicòlegs[Ofensiu]
    foster | 09-07-2005 | Valoració: 8

    Està molt bé, t'ho repeteixo, escrius bé. Només trobo a faltar menys abstracció i més personatges, més implicació i més treball a l'hora de desenvolupar les teves idees.
    foster

  • _mariona_[Ofensiu]
    _mariona_ | 12-06-2005 | Valoració: 8

    M'ha agradat... tenir un amic imaginari, és preciós...és tal com tu vols...és l'únic amic que no té cap defecte...bé, un...no existir, realtment...
    I sobre el què han comentat a dalt, que sí, que s'ha de passar pel món deixant rastre... jo crec que si no estàs content amb en món que t'ha tocat viure...entenc que no es vulgui deixar rastre en un món com aquest...
    _mariona_

  • M'agradat[Ofensiu]
    Atlàntida | 21-01-2005 | Valoració: 8

    Molt ben escrit, es bo tenir un amic imaginari, i s'ha de passar per el mon deixant petjada.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 8.5

l´Autor

xaga+asha

6 Relats

14 Comentaris

6614 Lectures

Valoració de l'autor: 8.40