Enyorança...

Un relat de: xaga+asha

En aquesta nit, que jo estic tant lluny de tu i tu de mi… et trobo a faltar sota un cel que em senyala el camí que em porta cap als teus somnis, el teu pensament…
I jo, al trobar-me amb la teva abscència, sentint que el pit se'm refreda al saber que et tinc lluny…només em queda l'esperança de sortir a fora i deixar-me endur per un dels camins dibuixats pel cel, solament un em portarà a tu…
L'únic que em neguiteja és saber si cada nit que em deixo emportar pel cel sabré trobar el camí que em porta als teus braços. Cada matí quan em desperto i veig que, una nit més, he agafat el camí correcte, que he arribat a tu i que cada vespre és més apassionant, llavors sé i puc veure que el nostre enllaç a cada petit instant es fa més fort i segur.
I que al despertar aquesta dolça sensació que em deixa la nit em fa saber que t'he estimat des de la primera vegada que em vas fer sentir alguna cosa per tu, que cada dia aquest amor va florint, i que cada cop que em mires s'enforteix dolçament, cada cop que em tens entre els teus braços i em dius a cau d'orella que m'estimes es reforça aquest sentiment…

-t'estimo-




.......][xaga+asha][........

Comentaris

  • oooix...[Ofensiu]
    AnNna | 10-08-2006

    quant d'amor que es respira entre les teves lletres! es nota que estàs enamorada :P i que va bé :P


    jo també vuull!!!!


    ;P

  • Hola![Ofensiu]
    Camps de Tristor | 25-09-2005 | Valoració: 8

    Ei!Saps, jo faig com tu, quan no puc dormir escric, no m'agrada comptar ovelles, les pobres han de fer exercici i em sap greu. Jejeje
    M'agrada el relat. Petons!

l´Autor

xaga+asha

6 Relats

14 Comentaris

6615 Lectures

Valoració de l'autor: 8.40