estem atrapats...

Un relat de: xaga+asha

Estic atrapada aquí… algú em pot dir fins a quin punt això és veritat?
Tot comença amb un petit principi, el moment que ningú és capaç d'imaginar-se allò impossible.
Jo desitjo que arribi Venus…vaig contant les hores de feina, els dies d'espera i les estones mortes…
Només sé que quan aquestes hores mortes, aquests dies de feina i aquestes estones d'espera arriben no sé què és el què em toca feinar.
Són tantes les imaginacions que m'havia fet per aquell moment, que en aquell instant em quedo immòbil, sense saber què fer, mentres el vent em pantina, mentres la llum del Sol m'il.lumina totes les parts del meu cos, tenint un lloc per començar i un altre per acabar i sense deixar-se'n cap.
Després és quan reacciono i m'adono que torno a ser en aquell petit principi…
I és que la vida està plegada de petits principis que si no els vius en plenitud no els podràs viure en un gran final…
Mai es vol arribar al final, però si no s'hi arriba, no hi ha un pròxim principi…només vull acomiadar-me de tothom en aquesta ocasió, perquè no vull arribar a un altre petit principi, sense haver tingut, abans, un triomfal final…

Comentaris

  • un relat...[Ofensiu]
    _mariona_ | 13-06-2005 | Valoració: 9

    ...molt pessimista..!

    Però m'ha agradat molt!! algun dia el temps semblarà que no es repeteixi...després ja no necessitaràs res més, simplement sembla que es repeteixi perquè tens la sensació que quan tornis a repetir-ho tot tinguis una oportunitat per agafar allò que t'agradi...el dia que ja no se't repeteixi és que ja has viscut la teva vida...

    mariona

  • un relat...[Ofensiu]
    _mariona_ | 13-06-2005

    ...molt pessimista..!

    Però m'ha agradat molt!! algun dia el temps semblarà que no es repeteixi...després ja no necessitaràs res més, simplement sembla que es repeteixi perquè tens la sensació que quan tornis a repetir-ho tot tinguis una oportunitat per agafar allò que t'agradi...el dia que ja no se't repeteixi és que ja has viscut la teva vida...

    mariona

  • --//adriana//--[Ofensiu]
    xaga+asha | 12-06-2005 | Valoració: 9


    És molt metafòric...i si t'hi pares a pensar molt peranoic i no m'ho havia plantejat mai les coses així...però em fas veure que estem atrapats...
    M'ha agradat molt! a veure si t'animes a escriure més...que m'agrades molt els teus relats...i en tens pocs...
    Una abraçada! -- //adriana//--

l´Autor

xaga+asha

6 Relats

14 Comentaris

6595 Lectures

Valoració de l'autor: 8.40