entre TU i jo....un univers...

Un relat de: xaga+asha

M'aixeco i el primer que faig és contar...contar els dies que falten, les hores, els minuts... Després vaig al calendari i marco un dia més, deixo enrere els dies passats i m'encamino cap als propers.

Mentres em preparo per enfrontar un dia més penso en com serà el demà i de si serà diferent...de si entre l'avui i el demà hi haurà hagut canvis...i l'endemà no penso en que l'ahir havia pensat en l'avui sinó que torno a pensar en el mateix, en el demà, ...i sé que això no porta a enlloc, i tot i saber-ho... hi acabo pensant tots els dies...

Deixo passar el dia igual com una barreta d'incens que va cremant i que va perdent les seves cendres a ves a saber on... ((i és això el què vull? que el temps que deixo enrere caigui i es perdi...?)). Quan arriba al final s'apaga... simplement s'apaga... tan sols deixa la seva cendra... que tard o d'hora, el vent, se les acabarà emportant i es perdran per sempre... només tu, només tu pots tornar a encendre'l... Tu ets la flama que fa que jo torni a cremar.

Quan el dia s'acaba...em poso al llit, i abans de tancar els ulls i submergir-me en un món creat per mi, les meves il.lusions i les meves pors, em pregunto, ja que no ho sé, si aquesta nit ens estimarem prou com per encadenar els nostres somnis i poder estar tots dos junts...


-------------->xaga+asha<---------------

Comentaris

  • Guspira | 13-06-2005

    Quin final!! M'ha encantat! Ara que encara em paso els dies cremant barretes d'encens... i les nits pensant en tornar-les a encendre al dia següent... L'última frase és genial!:
    "si aquesta nit ens estimarem prou com per encadenar els nostres somnis i poder estar tots dos junts"
    Sublim... estar junts en aquest mon personal de cadascú, el mon dels somnis... establir com un lligam invisible entre dos somnis distants que alhora... són tan a prop...
    Felicitats per l'escrit!
    GuSPIRA

  • _mariona_[Ofensiu]
    _mariona_ | 12-06-2005 | Valoració: 9

    QUE BONIC!!!!
    És el que m'agrada més del teus relats...
    Al principi sembla que hagi d'acabar malament..però quan estàs al final de tot, penses que bonic... sembla escrit en un moments de soledat...
    _mariona_

l´Autor

xaga+asha

6 Relats

14 Comentaris

6613 Lectures

Valoració de l'autor: 8.40