Equilibri EMOCIONAL

Un relat de: Joan G. Pons
Vivim i sentim EMOCIONS. Aportant influencies amb més o menys força, en el nostre actuar i sobretot en la presa de decisions.

Molt recomanable, un equilibri entre emocions i decisions.

Les emocions tenen molta força i influència. Important vigilar de no caure en una dependència, sense control conscient.

Un bon equilibri emocional, lliurement assumit, facilita informació i energia per una positiva capacitat de reacció.

Viure les emocions de forma equilibrada, dinamitza amb força les ganes de viure i conviure.

L'equilibri emocional aporta una estabilitat que ajuda a viure i compartir amb seguretat, afavorint tranquil·litat i serenor.
Il·lumina el camí de creixement.

..........................................................................

Comentaris

  • Amb la tranquil-litat...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-08-2023 | Valoració: 10


    Les emocions sempre estan dins del cor i les teues reflexions actuen equilibradament entre l'emoció i la decisió. Decidir-se és ser humà per a ser unió amb tots.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • D'acord[Ofensiu]
    Prou bé | 27-08-2023

    Amb la teva reflexió, només afegiré que buscant l'equilibri no ens perdem viure amb tota la intensitat les emocions. Són un dels motors per a la supervivència personal.
    Amb total cordialitat

  • Potser.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-08-2023 | Valoració: 10

    l'equilibri entre emocions i pensaments és una de les actituds més necessàries i complexes d'assolir. i poder actuar encertadament, però la recompensa és molt reconfortant, Una excel-lent reflexió Joan.

    Rosa.


  • Seny i rauxa[Ofensiu]
    llpages | 24-08-2023

    Tal i com ho exposes, m'ha fet pensar en el seny (decisió) i la rauxa (emoció), dues cares d'una mateixa moneda. Bones reflexions, Joan!