Enyorar fa mal...

Un relat de: rasablanca10

Enyorar...
és tan difícil...

Les llàgrimes recorren el meu rostre quan escric..
perquè no faig més que enyorar-te.
Enyor els teus ulls mirant-me càlidament, enyor el teu cor tan prop del meu que els batecs quasi es confonen, enyor els teus llavis recorrent amb tendresa el meu cos, enyor les teves mans envoltant-me, enyor la teva veu diguent "t´estim"...
Enyor aquell dia sols a la platja quan, sobre la sorra, amb delicadesa m´acariciaves jurant-me per sempre amor etern, i prometies que mai res ens separaria.

Però un cop més, les promeses queden suspeses en l´aire, trencades, convertint un record en un malson.

Te n´has anat i m´has oblidat. Has oblidat tot el que un dia fórem, i aquí has deixat el meu cor... trencat, trepitjat, desil·lusionat, adolorit, decebut.

Ara ja tan sols em queda somniar...

Comentaris

  • marta_gut | 08-05-2008 | Valoració: 9

    Eii reina!
    Ara m'acab de llegir els teus relats, i t'he de dir que m'agrada molt com escrius, encara que són uns relats massa tristos eh? Alegriaaa!

    Aquest m'ha agradat especialment. S'enyorança... és una ferida que mai no es tanca del tot, com una petita espina clavada al palmell de la mà i que de tant en quant notam... El que hem de fer és aprendre a conviure-hi.
    :)

    T'he posat a preferits, seguiré llegint-te!
    Una abraçada,
    Marta.

  • juliap | 12-02-2008 | Valoració: 9

    Cristalls en la sang amb el seu record...

    Quan ens queda l'enyorança... vella illa que sempre roman en el seu lloc.. Hi ha dolor, i nostàlgia en les teves línies escrites tendrament que m'han arribat. Et posaré en favorits i seguiré llegint,segueix aixi.
    Encantada
    Júliap

l´Autor

rasablanca10

19 Relats

38 Comentaris

22160 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
But time past is a time forgotten.
We expect the rise of a new constellation.

T.S-Elliot