no importa

Un relat de: rasablanca10

Supos que no importa quants cops al dia pensi amb tu, o quantes nits t'enyori... fins i tot crec que no importa que escolti la nostra cançó cada tres minuts...

No importa que miri el mòbil per si a la fi et decideixes a cridar-me, no importa que cerqui inútilment un correu teu al meu ordinador, o que et busqui pel carrer amb el cor en un puny...

No importa que li demani a la lluna on t'has amagat, no importa que pregui al vent que em porti el teu olor, no importa que a la sorra cerqui les teves petjades, no importa que al mirall sempre hi busqui el teu somriure...

No importa ser conscient de que et vaig perdre.. no importa saber que no tornaràs, no importa cercar-te en la foscor sabent que no et trobaré mai més, no importa saber que no podré compartir els meus dies amb tu...

Sé que no importa que t'estimi i que vulgui tornar al teu costat...
Però malgrat res d'això importi, és l'únic que em manté amb vida.

Comentaris

  • jejejeje[Ofensiu]
    kuroe | 10-10-2008 | Valoració: 10

    m'he tornat a llegir el teu text. cada cop m'agrada més. ets una llum en el cel plàcidament entempestat. segueix, m'agrades.

  • doncs...[Ofensiu]
    kuroe | 10-10-2008 | Valoració: 9

    m'agrada mollt com escrius, deu ser que estem sincronitzades, jeje! el mal d'amor crema i congel·la, no?

l´Autor

rasablanca10

19 Relats

38 Comentaris

22067 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
But time past is a time forgotten.
We expect the rise of a new constellation.

T.S-Elliot