Ensisadores paraules

Un relat de: Ullsblaus1

Un dia escric, altre no.
Un dia el full en blanc i l'altre ple de lletres
encisadores i llampans destacant damunt la plana perfecta,
com poder creure que l'han tret del vell arbre del bosc.
Ensisadores paraules fem servir, realitats o ficcions són. Qui són els que provoquen els escrits, els nostres caps o els nostres dits.
Tots els relataires, això jo vull dir, encisadores paraules posen als seus escrits.

Comentaris

  • Encisador començament[Ofensiu]
    Unaquimera | 19-06-2008

    Abans de res: T'agraeixo que m'hagis deixat el comentari ( no pateixis gens per la valoració, no és el que importa, oi? jo prefereixo un bon comentari! ) que m'ha permès descobrir-te, ja que em sembla que ets un "valor ascendent", és a dir, que crec que ets un "relataire" amb futur... si continues escrivint, llegint i seguint els consells que t'ofereixen altres autors amb bona voluntat.

    Parlant d'aquest relat, demostres que saps expressar idees amb poques paraules: la síntesi és una capacitat molt valuosa en un autor.

    No puc afegir gaire cosa més al què ja t'han dit aquí baix els meus companys: la puntuació i la presentació són importants, cal plantejar-se sempre si hi ha una altra manera de presentar el text més atractiva.
    Veig que no has fet cap falta d'ortografia; tens, però, un parell de despistades: et recomanaria que passessis el text per un corrector abans d'enviar-ho i així evites les errades de tecleig, que tots en fem. És un consell molt pràctic!

    I per últim i el més important: Diria que tens ganes i que demostres imaginació, així que estàs proveït amb les eines realment més necessàries per escriure! Tu fes-ho i jo t'aniré llegint...
    Fins aviat, doncs!

    T'envio una abraçada per celebrar que t'he conegut,
    Unaquimera

  • Et dic el mateix que amb l'altre[Ofensiu]
    JOANPG | 18-06-2008 | Valoració: 10

    Tens una imaginació portentosa però cal educar-la. Has d'escoltar el que et diuen els relataires que són amics teus perque els fas gaudir d'aquesta facultat innata en tu.
    He llegit el comentari i la fantàstica versió que n'ha fet MarBlava. No et sembla un altre poema?
    I són les teves paraules!!!
    Endavant, ullblaus.

    JOAPG

  • Encisador relat....[Ofensiu]
    MarBlava | 18-06-2008 | Valoració: 10

    m'ha agradat moltissim, la idea és molt original, com tot el que escrius, i a més transmet moltissima sensibilitat i imaginació.

    Un consell de companya relataire: has de vigilar la puntuació, depenent de la distribució i puntuació canvia molt el significat del que vols dir i serveix per donar-li més força o enfasi al que és més important.
    Per exemple així és més fàcil de legir i te més ritme, què et sembla?:

    Un dia escric, altre no.
    Un dia el full en blanc i l'altre,
    ple de lletres encisadores i llampants
    destacant damunt la plana perfecta,
    com poder creure que l'han tret del vell arbre del bosc.

    Encisadores paraules fem servir,
    realitats o ficcions són.
    Qui són els que provoquen els escrits?
    els nostres caps o els nostres dits?

    Tots els relataires, això jo vull dir,
    encisadores paraules posen als seus escrits


    T'animo a continuar regalant-nos els teus relats, vaig a llegir un altre.
    Ara que s'acaba el curs tindràs molt de temps per llegir i escriure, espero les teves novetats amb impaciència, és molt maco crear una historia amb la imaginació i saber quie els altres gaudeixen llegint-la.

    Una abraçada i un petonet Marc,

    MarBlava

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82457 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats