Falsos oasis

Un relat de: Ullsblaus1

Miratges fugissers,
oasis bohemis i àrids,
mai no són sincers,
són reflexos intrèpids.
Miralls trencats
del nostre quotidià,
deliris emboirats
de somnis en va.
Elogi a la follia
oda a la imaginació,
la ment escollia
un món ple d'acció.
Les neurones corren
pels nostres pensaments,
creen idees que es fonen
en reflexos amens.


Comentaris

  • Bon poema.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 24-10-2009

    Bon poema. Encara seria millor si pesés més el fons i el misteri que la rima, que de vegades potser és massa buscada. Però insisteixo que és un molt bon poema.

  • Nyanga | 25-07-2009

    T'haig de felicitar per un munt de coses! Primer perquè el teu relat m'ha agradat molt, això sens dubte.. segon perquè ningu diria que tinguis l'edat que tinguis!! Amb 14 anys ja m'agradaria a mi escriure com ho fas tu..enhorabona de veritat.
    Els miratges mai son sincers..com moltes de les coses que ens envolten, moltes persones, sense anar més lluny. Cal doncs anar en compte per no beure en va.
    Una abraçada i felicitats de nou!

  • Metàfores...[Ofensiu]
    príncep del país del vent | 24-07-2009 | Valoració: 9

    molt ben escollides. Apropiades al tema que
    presentes i al que tu pretens exposar.Endavant!

  • Oasis, miratges, somnis[Ofensiu]
    Unaquimera | 10-03-2009 | Valoració: 10

    Tenia pendent comentar-te aquest poema, que em va sorprendre quan el vaig llegir i em torna a sorprendre avui, en rellegir-ho, i aquesta nit m'hi poso.

    En efecte, coincideixo amb tu en què els miratges, o visions irreals, són imatges fugisseres que mai no podem assolir, "reflexos intrèpids" del nostre desig, materialització immaterial dels nostres somnis i esperances.
    Aquests "falsos oasis" tant necessaris de vegades per continuar avançant, són tot sovint un "Elogi a la follia", una autèntica "oda a la imaginació", sense els cuals el camí seria més dur, més àrid...

    Has executat un bon joc de metàfores, Marc, al meu parer: enhorabona!

    T'envio una abraçada des del meu oasis nocturn,
    Unaquimera

  • Estic d'acord[Ofensiu]
    Ernest.M | 25-02-2009 | Valoració: 10

    amb en Joan Gonzalez, és un punt melangiós, però a mi m'agrada recordar coses del passat, bones esclar. Bé, que vas avançant, ascendent una muntanya i a la cima l'èxit que tindràs. D'aquí a uns anys, però.

    Atentament,

    Ernest.M

  • Bon poema, Marc.[Ofensiu]
    JOANPG | 23-02-2009 | Valoració: 10

    Vas agafant pràctica i ritme per tal d'aconseguir més estètica i harmonia. Felicitats.

  • Hola poeta[Ofensiu]
    ESTEL | 23-02-2009 | Valoració: 10

    per què no, pot ser sí tot és cert, tot és veritat, el què pensem, simplement hem de fer, ho hem de esbrinar.
    Mai perdis la il.lusió, què sé què la tens

    un petó molt gran i enhorabona per com escrius

  • imatges...[Ofensiu]
    MarBlava | 23-02-2009 | Valoració: 10

    amb molta força i versos plens de ritme.

    La vida n'és plena de miratges, només cal que sabem veure la realitat, encara que una mica d'il·lusió també ens ajuda a tirar endavant.

    Espero que la teva vida sigui plena d'autèntics oasis

    Petons,
    MarBlava

  • Els dos punts de vista[Ofensiu]
    Marta_menuda | 22-02-2009

    Els entenc tots dos.
    Hi han oasis que poden ser preciosos,
    però hi han d'altres que fan mal.
    Escrius realment bé.
    No haguès idt mai que tens la meva edat.
    M'agrada molt escriure, però no ho faig ni la meitat de bé que tú, Envejo la bellesa dels teus relats, Però no els hi guardo rencor, són realment molt bonics.

  • Crec amb els oasis.[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-02-2009 | Valoració: 9

    Per mi caminar és trobar, de tant en tant, oasis. Per tant, per mi, els oasis son quelcom positiu.
    Noto en el teu relat melangia enganxifosa, que rebutjo.
    T'animo a descriure, com molt bé saps fer, en positiu.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82009 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats