Ella

Un relat de: Rogal Mar

Al entrar al bar la vaig veure. Estava al final tota preciosa i seductora. Un no s'hi podia resistir. Lo més impactant era el seu vestit lila, molt enlluernador. Temptava al primer que gosava posar la vista sobre ella. Al meu costat, a banda i banda, havia dos amics que acabava de conèixer feia poc. Ells també la van veure, però em van advertit que no m'acostes, desconec el perquè. M'ho van impedir però no els escoltava. Lentament vaig acostar-me a ella i sobtadament, va moure el vestit. Em vaig tornar com un boig tancat en un manicomi, no podia reprimir els impulsos. Els meus amics estaven menjant com qui no a provat els aliments mai. Hem vaig situar davant d'ella. Vaig acostar la meva boca per besar-la, quan una descarrega molt violenta, em va deixar paralitzat. Vaig caure en una zona humida, que olorava bastant bé.
_______

-Joder, hi ha alguna cosa a la sopa! Merda mosca!

Comentaris

  • Vaig caure en una zona humida[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 14-06-2007 | Valoració: 10

    Molt agut. Crec que ja ho he dit tres vegades. Felicitats!

    Mercè Bellfort

  • Vaig caure en una zona humida[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 14-06-2007

    Un relat molt curt i molt enginyós a la vegada.M´ha passat el temps volant com la pobra mosca, però amb una diferència: a mi m´ha fet molta gràcia, però crec que a ella no tanta. Enhorabona!

    Mercè Bellfort.

  • Vaig caure en una zona humida[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 14-06-2007

    Un relat molt curt i molt enginyós a la vegada.M´ha passat el temps volant com la pobra mosca, però amb una diferència: a mi m´ha fet molta gràcia. però crec que a ella no tanta. Enhorabona!

    Mercè Bellfort.

  • M'has deixat...[Ofensiu]
    MarBlava | 20-04-2007 | Valoració: 10

    ben desconcertada.
    Molt bó! Necessita d'una segona lectura, però un cop ho veus és molt enginyós...
    Et felicito per la idea.
    Una abraçada

  • Tenies raó a la intro[Ofensiu]
    Ligeia | 20-04-2007

    val més llegir-lo directament (una introducció mal feta el destrossaria).
    M'ha sorprès el final i, en una posterior relectura, tot el relat en si. Està tot molt ben encaixat.
    M'encanten aquests relats que t'hi fan caure de quatre potes.
    Encantada de llegir-te!

  • Hahaha![Ofensiu]
    ginebre | 20-02-2007

    Que ben trobat! La sorpresa final és impactant.
    Només una petita cosa, com que la sopa no te nas no pot olorar (només els nassos oloren!!). Hauria de dir "...que feia bona olor".
    Té gràcia aquest petit relat. Saps portar-lo bé fins al final.
    Felicitats!

l´Autor

Foto de perfil de Rogal Mar

Rogal Mar

31 Relats

59 Comentaris

28864 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:
El meu cor batega, la meva mà tremola. Puc fer una cosa, ESCRIURE.

Dóna'm un teclat
i t'escriuré un relat.
(Rogal Mar)