Avui he despertat

Un relat de: Rogal Mar
Avui he despertat, i creia trobar-me entre llençols xops de suor. Però com en un somni dins d’un somni, estic ara rere un arbust, espiant tots els adults, i les seves pantomimes. I ni els violins estridents em desperten, del somni més profund. Caminant per un pont, tot de dones grans em miren, mentre amagades rere els ventalls negres, somriuen. Dins d’un pot de vidre, atrapat com una eruga, oblidant el meu passat humà. De cop sobre les agulles, d’un rellotge espatllat, que no para de tocar, dotze campanades infernals.

Avui he despertat, cridant enmig de la foscor. Aquest cop, sí que era veritat.

Comentaris

  • el despertar![Ofensiu]
    liudmila | 30-08-2011 | Valoració: 10

    Què bé! A veure si ens despertem d'un somni dins l'altre, com si fossin les "matryoshkas", i ...
    Moltes gràcies pel teu commentari al meu relat!

  • Caminant de puntetes[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-02-2011

    Un relat molt adequat a les categories que l’identifiquen... M’agrada aquest caminar de puntetes entre el món fantàstic, l’oníric, i la realitat!

    T’hauré de tornar a llegir més...

    De moment, t’envio una abraçada per celebrar que avui t’he descobert,
    Unaquimera

  • Despertar de veritat[Ofensiu]
    franz appa | 02-02-2011

    M'ha agradat molt, aquest sincopat relat de somnis enmig de somnis i de perspectives que canvien a la velocitat misteriosa que es produeix des de dins del somni.
    Permet que llanci una pregunta a mode de comentari: de veritat despertem alguna vegada?

    Salutacions i moltes gràcies pel teu comentari,
    franz

l´Autor

Foto de perfil de Rogal Mar

Rogal Mar

31 Relats

59 Comentaris

28703 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:
El meu cor batega, la meva mà tremola. Puc fer una cosa, ESCRIURE.

Dóna'm un teclat
i t'escriuré un relat.
(Rogal Mar)