El fitxatge de Ciutadans.

Un relat de: Joan Colom
Aquesta no me l'esperava, tot i que, ben mirat, és bon exemple d'una coneguda recomanació: "podent tenir l'original, ¿per què conformar-se amb una còpia?" Perquè la proposta de Ciutadans de fitxar Manuel Valls, exmilitant del Partit Socialista Francès, exassessor dels ministres Michel Rocard i Lionel Jospin, exalcalde d'Evry, exdiputat per la circunscripció d'Essonne, exministre de l'Interior i exPrimer Ministre de François Hollande, de nou diputat i home de confiança d'Emmanuel Macron, com a candidat a l'alcaldia de Barcelona en les municipals de l'any vinent, representa triar un jacobí ben genuí, per haver exercit de jacobí de dretes en el país dels jacobins. En aquest cas, haver nascut a Barcelona i parlar català són mers accidents que només poden confondre als molt despistats. És dels més conspicus representants d'aquells que s'autoproclamen ciutadans del món només per renegar de les seves arrels.

Comentaris

  • Resposta:[Ofensiu]
    Joan Colom | 07-05-2018

    Em sembla d'aquelles persones que, més que tenir un ideari polític (que el té: potser massa "falcó" per figurar a França en la formació de Macron) té un ego que se'l trepitja, o sigui que jo tampoc el veig marcint-se quatre anys a l'oposició.

  • Candidat[Ofensiu]
    SrGarcia | 06-05-2018

    Tens tota la raó. Trobo que el problema és aquest: si no surt elegit alcalde, es passarà 4 anys a l'oposició?