Dues dones en una

Un relat de: Anaïs
Assentada al balancí, s’acaricia la panxa i canta “petitó, sigues valent, petitó” una vegada i una altra, a cops amb un somriure als llavis, altres amb llàgrimes als ulls. No gosa dir-se mare, tot i que ja en té dret.
De dia es mostra tranquil•la, objectiva. Coneix els riscos, els assumeix, va cremant etapes poc a poquet, una mica nerviosa però contenta. És benèvola amb les noves manies, se’n riu d’ella mateixa amb els canvis que nota.
En nits d’insomni però, es deixa portar per la por, es deixa acaronar per la tristesa, té com amic el mocador mullat, crida en silenci.
Dues dones en una... “Petitó, sigues valent, petitó. La mare et necessita, petitó”

(23/07/14)

Comentaris

  • Recordo[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 07-09-2014

    el primer relat teu que vaig llegir. Acabaves de patir una experiència molt dolorosa i em va arribar a l'ànima.
    Avui ens ofereixes un relat tan tendre com aquell i, afortunadament, carregat de il·lusió i esperança. No saps com m'alegro d'aquesta situació. Ja veuràs com tot anirà superbé. És normal que tinguis alts i baixos, Annaïs. Molt normal.
    M'ha encantat la darrera frase.

    Rep una abraçada molt forta.

  • Tindrà un tresor, aquesta criatura[Ofensiu]
    Mena Guiga | 02-09-2014

    La seva mare!

    No puc dir més.

    Abraçada de llana!

    Mena

  • Tan sols volia dir-te que...[Ofensiu]
    Annalls | 02-09-2014

    confio que tot vagi bé i ens facis saber quan tinguis el bebe als braços !!

    Anna

  • Millor no ho podries haver espresat ![Ofensiu]
    Annalls | 07-08-2014 | Valoració: 10


    Creia que somniava quan t'he vist ! Quant de temps!!
    Espero que estiguis bé...
    És un cas real el que ens expliques? Si aixì fos, donali molts petons i que tot anira bé digues-li !!

    Bon estiu i contenta d'haver-te llegit !!

l´Autor

Foto de perfil de Anaïs

Anaïs

49 Relats

174 Comentaris

47379 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Hola!

Diuen que definir-se a un mateix és una de les coses més difícils que hi ha, i més si et demanen o et demanes que és allò que tens de positiu.

Sempre m'ha agradat molt llegir i escriure també; anys enrere recordo que si m'havia plantejat d'escriure a nivell professional sempre pensava: "On vas tu, amb escrits que tenen com a màxim dues pàgines mecanografiades?" (Sí, abans no hi havia ordinadors, costa de recordar-ho...).

Jo sóc la típica escriptora que quan realment m'inspiro és quan estic trista, així que pot ser que els meus relats siguin sempre de situacions difícils, que com tothom he passat les meves. Però des d'aquí us asseguro que la major part del temps estic alegre, sóc sociable i positiva.

Ens llegim,

Annaïs
(09/03/12)

Aquest és el meu correu electrònic si necessiteu preguntar-me alguna cosa o simplement pel que vulgueu (sempre que estigui dins del marc legal vigent i per a tots els públics, jeje):

anais1978@yahoo.es


UN GRAN SOMRIURE!!!