Dissabte per la nit

Un relat de: TITÀNIA

Dissabte per la nit, com moltes vegades he fet abans, m'arreglo, cada cop amb menys entusiasme, aquelles èpoques de roba escampada i combinacions atrevides són un record llunyà. Escolto música mentre em maquillo i em miro al mirall, preguntant-me a qui vull enganyar...la resposta és clara, a mi mateixa, l'única que sap la veritat de la qual vull fugir. Fent el mateix que quinze anys enrere, però ara sense la il.lusió, la innocència i l'esperança de llavors, totes tres fa temps que van marxar.

Surto per evitar la buidor que sovint em rossega la nit més solitària de la setmana. Vaig a un espai ple de superficialitat, el mateix de sempre encara que a vegades canvia el seu embolcall. Mirades de superioritat, inseguretat, hipocresia, competitivitat, desil·lusió...tot adornat amb música, alcohol i d'altres substàncies que t'evitin recordar.

Comentaris

  • La soledat també la sembrem nosaltres mateixos...[Ofensiu]
    onatge | 31-07-2007 | Valoració: 9

    Soledat - Companyia...

    Per carrers i places
    hi ha gent que
    es troba sola.
    La soledat és el mal
    del nostre segle.
    Vivim amb absoluta
    independència per no dir
    indiferència uns dels altres.

    La companyia i si és amb amor
    és el gran tresor.

    A la ferida del temps, soledat.
    A la rosada de l'albada, soledat.
    Entre cos i cos sense amor, soledat.
    Sols amb l'abraçada de la mort, soledat.
    Entre el somni i la realitat, soledat.
    Entre els somriures de cartró, soledat.
    En la vellesa dels anys, soledat.
    Sol entre molts diners, soledat.
    Entre el dibuix i el desig, soledat.
    I en la soledat, més soledat.

    La carícia de la mirada d'un gat, companyia.
    El florir del cor d'una rosa, companyia.
    La pluja a la pell, companyia.
    En el caliu del poema, companyia.
    Entre les llàgrimes i la lluna, companyia.
    Entre foc i flama, companyia.
    Entre néixer i morir, companyia.
    Conjugar el verb en els teus llavis, companyia.
    Sembrar el crit de viure entre cos i cos, companyia.
    Entre tu i jo, companyia.

    A la tardor dels anys de viure
    l'enyorança de mirar enrere.
    Si només sents les campanes
    del campanar, buidor.
    Si la rosa no té espines, buidor.
    Si no té arrels enlloc, buidor.
    Si el teu interior ressona sense cap eco, buidor.
    Si les ninetes no s'abracen
    amb la mirada, buidor.
    Si camines pel carrer i no
    t'acompanya ni la mirada, buidor.
    Si creus que els vents han
    fet caure el teu estel, buidor.
    Si no et deixes penetrar per la vida, buidor.
    Si creus que tu ets la buidor, més buidor.
    Si no sents ni fred ni calor, buidor.

    Passeja i escolta
    el teu silenci,
    ell és la teva veu...

    Cerca en el teu interior,
    allà hi ha la companyia.
    Que els teus sembrats de vida
    siguin fèrtils a la pluja,
    de tu florirà el bon fruit.

    -més que un comentari, és un pomea meu que em sembla que es complementa amb el teu-

    salut, onatge

  • T'entenc![Ofensiu]
    aldix | 31-07-2007 | Valoració: 8

    A vegades un lloc ple de gom a gom pot ser el lloc més solitari del món... i sol passar als pubs, discoteques i altres lloc així, on acabes alienan-te de tot i de tothom, i només creues mirades que et sembla que t'anul·len la personalitat. Considero que aquesta fase és passatgera, i l'important és no caure en la rutina de dissabte rera dissabte amb la mateixa gent i al mateix lloc. La improvisació és una de les millors armes, a més de la il·lusió de provar coses noves (no em refereixo a substàncies il·legals, jejeje). A vegades, simplement un passeig de nit a la platja, una bona conversa, o ser prou forta per dir avui no surto i em quedo a casa a llegir un llibre, t'omplen d'energia!
    Encantada de llegir-te
    Salut!
    aldix

  • NO ES EL DISSABTE QUE ES TRIST[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 30-07-2007 | Valoració: 8

    ES EL DIA EN SÍ, QUE TOT EL QUE FAS ES DIFERENT ALS ALTRES DIES, JO NO SURTO GAIRE I SI HO FAIG ES AMB EL MEU HOME, PERÒ EL DISABTE QUE TENIM UN PLAN, COM POT SER UN SOPAR, UN GELAT A LES PISCINES DE CASSERRES, ANAR AL CINEMA A MANRESA O BÉ TENIR A UNA COLLA A CASA A SOPAR, JA ES DIFERENT, ES MÉS DISABTE, PER LA RUTINA JA TENIM ELS ALTRES CINC DIES. TAMBÉ RECORDO HAVER TINGUT DISABTES TRISTOS, ENVOLTADA DE GENT I TROBANT-ME FORÇA SOLA. NO ES EL DISABTE, ES UN MATEIG. SALUT! COMPANYA RELATAIRE.

  • Sentiments que molts compartim[Ofensiu]
    mimí | 30-07-2007

    tots ens sentim sols algun cop. i a vegades penso que és bó perdre la inocencia i altres vegades anyoro la ilusió que l'acompanyava, però de totes maneres s'ha d'intentar ser forta.

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82509 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!