Discusió absurda

Un relat de: ITACA

Només s'escolta el soroll que fan les tecles al ser premsades per els meus dits, de fons tinc posada una cançó de Coldpaly anomenada The Scientist te algo que m'encanta.
Esperant respostes passo aquest cap de setmana, baralles sense sentit, discussions absurdes, al analitzar-les hi ha algo que em crida culpabilitat potser estic errada o potser no, però mentre les baralles continuen la seva partida, jo espero encara al exercit dels somriures.
Tan estúpides i estranyes són , diuen que això es normal a les famílies, però mentre jo em barallo penso en les milers de famílies que donarien per estar en la nostra situació.
Per opinions diferents ja es forma una, quina tonteria penso jo.
Ara estic davant l'ordinador esperant que algú vingui a l'habitació, tancaré els ulls i imaginaré que ve, sentiré les seves passes ressonant per el passadís, i contenta del seu pas em faré la dura i la ofesa, la que no ho vol arreglar i si ho vol arreglar en el fons, la molesta que en el fons vol que passi tot.
Encara no sona el Toc Toc a la porta, i això es el que em fa mal. L'orgull de no demana perdó, com voleu que el demani si jo soc la que te la raó, lo més segur es que la baralla s'escampi per el cel del pis, embruixarà les habitacions i no acceptarà pas cap reconciliació fins dilluns, aconseguint que la mala maror segueixi el seu pla, de voler esborra la felicitat, que imaginàvem per el cap de setmana.


Comentaris

  • Ais..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 04-04-2005

    ja ho vam parlar Clara carinyu...
    Però es normal aqustes discussions, si que tens raó tu però a vegades es millor rebaixarse i donar el primer pas...^^ Nose nena, no li has de donar importància.
    Passa i passa desprès s'oblida!a mi tb em sap greu barallarme amb la meva gent i mes am mun pare q es el millor!Però nose es el que te compartir la vida, els caràcters xoquen i hi ha una discussió però desprès torna a regnar la calma...
    No et rallis kari!^^

l´Autor

Foto de perfil de ITACA

ITACA

122 Relats

334 Comentaris

142389 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:


Itaca, petita Itaca

que lliures els camins

amb la sensibilitat

a frec de pell.

Que et corprenen instants

i et solquen la teva ànima

ja que ets tota emoció

i la teva veu clama

ajut per a comprendre

el patiment i el dolor

que et deixen amb la solitud

en el camí.

Aprendràs a viure

i et desitjo des del blau

que aquesta sensibilitat

que portes amarada al cor

no la perdis per res

durant la teva caminada.

Que no et posis cuirasses

que acceptis el patiment

com a llisó

sense repartir cap culpa

i esbrinar des de tu

a on t'equivocares.

Un dia potser ens separarem

del lloc on ara

tenim espai comú:

Et quedarà el poema

que et guarirà els instants

on no comprenguis res,

et portarà al moment

i et recordarà fidelment

quan d'aquell en sortires.

Això és el que he pretès

transformar els mots

en un record

perquè els dies de maror

i de temporal

trobis recer a una illa

que has assumit de nom.

(Josep Bonnín segura) gràcies.