CITA

Un relat de: blog:relatsduncalamar

Camines. Mil coses al cap. Has quedat i vas tard. La gent passa pel teu costat aliè als teus pensaments i ells, com una manada de nyus africans, tots en la mateixa direcció, amb un desordre ordenat molt característic de les ciutats. En alguns moments sembla que la pel·lícula sigui a càmera ràpida, en altres, ralentitzada. No veus res. Camines. De cop i volta el món es para per complet. Uns ulls han penetrat en tu i han despertat tots els instints més primaris i sexuals del teu organisme. No la pots descriure, però la seva mirada et té retingut, paralitzat. Passen els segons com si fossin hores i no pots deixar de mirar. La desitges. Somrius. Ús acosteu. El contacte de la seva pell provoca en tu un es calfred que eriça tots els pèls del teu cos. Ara mateix el teu voltant ha desaparegut i sembla que siguem els últims supervivents d'un desastre mundial. És ella, són els seus llavis, és el teu món.

Comentaris

  • Ostres..[Ofensiu]
    kefas | 08-07-2020

    .. als de poble no ens passen aquestes coses. La única vegada que vaig viure una situació que s'hi acosta va ser quan la guàrdia municipal va obrir els llavis per dir-me, "treu el cotxe d'aquí, que vols una munta?"

  • Mirades[Ofensiu]
    Canela fina | 05-07-2020 | Valoració: 9

    Les mirades que aconsegueixen arribar a tu entremig del caos de la gent, aquestes mirades són les que aturen el món, aquestes mirades són les que no es poden deixar escapar! M'he sentit ben bé allà, rebent els batecs, gràcies.

  • Una descripció insòlita.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-06-2020 | Valoració: 10

    Aqueixa cita ha estat meravellosa, doncs ho has expressat tan exacta i precisa, que m'he meravellat com ho has descrit. Salutacions...

  • Potser[Ofensiu]
    Atlantis | 22-06-2020

    potser aquests ulls i aquest somriure et salvin.

    M'ha agradat el relat i sobretot la descripció de la ciutat. Enmig de la gent pots trobar una mirada.que et sacsegi.