Atrapat

Un relat de: Celblau

Poc a poc la meua sola presència ja era prou per fer-te feliç.
Poc a poc vaig irrompre al teu ser.
Feiem l ´amor com qualsevol parella, però no ho erem. Teniem carta de llibertat per poder trobar algún altre ser. Pintaba molt bé aquesta idea sense compromisos.

Va passar el temps i no podiem de deixar de fer l´amor cada cop que ens veiem. Els teus gemecs trencaben el meu silenci davant aquell plaer.
Haviem arribat massa lluny, però tot i així, estabem molt bé.

Un dia va arribar un altre ser, tu vas endinsar la llengua al seu paladar, ja no eres meva com cada nit, ja no ho eres... no..
Tu vas venir plorant, jo intranquil..pensaba que potser jo sentia quelcom més del que jo mateix creïa.
Ens vam atrapar mutuament, jo sense saber el perquè i tu il.lusionada per que per fí podia tenir un bon home al seu costat que l ´acarones.. en el fons era l ´home que sempre havia desitjat i jo la dona que mai havia imaginat tenir al meu costat.

Em vaig sentir presoner de tu, les coses aixi no marxaven bé..

Et vaig deixar... segur de mi mateix... però trist per tu..
S´han acabat els petons i el llit, ambdos humits de passió.

benvinguda de nou amiga
T´estimo
Ets la millor

Comentaris

  • benvingut[Ofensiu]
    ANEROL | 12-10-2007 | Valoració: 8

    He començat a llegir i m'ha interessat com duies la narració. SSolament en dos paràgrefs m'he perdut una mica; els deixo anotats:

    Un dia va arribar un altre ser, tu vas endinsar la llengua al seu paladar, ja no eres meva com cada nit, ja no ho eres... no..
    Tu vas venir plorant, jo intranquil..pensaba que potser jo sentia quelcom més del que jo mateix creïa.

  • Benvingut...[Ofensiu]
    mistika | 11-10-2007 | Valoració: 8

    Celblau; vex que tas iniciat en el bell món d relatsencatalà.com, ja ho veuràs q som una gran família. I sembla q sók la teva primera comentarista.
    Enhorabona per aquest primer relat publikat. Està força b ;D. I t'animo que n'escriguis molts +. Fins arribar als casi 1000 de Capdelín tens feina jejeje.
    I la veritat és que he vist el títol del teu relat i ma cridat l'atenció xq jo en tink un q es diu "Atrapada". Et convido a que'l llegeixis i que fasis un kop d'ull al meu repertori que sobretot parla d'amors i desamors.
    I x finalitzar et volia dir que totes akestes relacions "lliures" estàn b en un principi, xo tard o d'hora hi han mals ntesos i un s'enamora......b q no akabn mai (o casi) b.
    Ens veiem x aki!!!!!!
    Místika

l´Autor

Foto de perfil de Celblau

Celblau

8 Relats

14 Comentaris

9491 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Nascut entre Blanes i cadaqués
ben tocat per la tramontana.
Un any com qualsevol altre vaig neixer com qualsevol altre mortal, em van posar un nom com qualsevol altre i tinc una vida independent de la resta de mortals pero alhora com qualsevol altre.
M´agrada expressar emocions i treure-les d´alguna manera i una bona manera a sigut trobar aquesta pàgina.
No tinc best sellers, ni premis i segurament mai seré reconegut però m´ajuda a sentir-me millor.

Bé si voleu parlar amb mi agregeu-me a chuspi_16@hotmail.com