Anar Endavant

Un relat de: Joan G. Pons
Qué ens impedeix anar Endavant ?
Moltes vegades sóc jo mateix que estic com enganxat a la cadira o sofà.
Més o menys conscient magnífico amb poca base, l'obstacle que tinc davant i m'encallo.
Cal ser una mica investigador-a.i descobrir les fissures que té l'obstacle, per un cop detectades derribar la barrera creada.
Totes, Tots, tenim les forces i possibilitats creatives per ANAR Endavant.
Podem i cal estar convençuts.
Existeixen les anomenades alternatives.. altres camins per sortejar l:obstacle.
Podem. Podem. Podem.

Comentaris

  • No entenc per què[Ofensiu]
    Soleilsi | 12-11-2019

    Perdoneu però no entenc com en uns *Relats en CATALÀ* es permet fer comentaris en anglès.
    Ja portem temps que passa.

  • Its us![Ofensiu]
    SoranaCirstea | 12-11-2019 | Valoració: 8

    It's us!

    Yeah, It's we who is responsible to stop ourselves from going forward...
    We lack courage and the ability to take the risk.
    Sometimes we have a lack of resources and that's where the problem occurs.
    Instead of finding resources we said to ourselves that this is the best we can go. We need time management and self-motivation and to do this we can take advance help from the management essay help UK. Stop thinking again and again and start working.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-11-2019

    Gràcies pel comentari engrescador.
    Anar endavant també té el seu ritme.
    Joan

  • Sempre[Ofensiu]
    Soleilsi | 08-11-2019 | Valoració: 10

    Molt bo, aquest relat!!!!
    Sempre cal anar endavant i sobretot hi han moments que amb més força....
    Mai ens arrepentirem de fer-ho.
    Enhorabona perquè penso com tu. Vinga! Som-hi....

  • Sempre[Ofensiu]
    Soleilsi | 08-11-2019 | Valoració: 10

    Molt bo, aquest relat!!!!
    Sempre cal anar endavant i sobretot hi han moments que amb més força....
    Mai ens arrepentirem de fer-ho.
    Enhorabona perquè penso com tu. Vinga! Som-hi....

Valoració mitja: 9.25