Amor mut

Un relat de: ales de foc
No eres tu
No era jo
Èrem nosaltres dos
perduts
D'amor buits,
d'amor muts.
Èrem desconeguts
que un dia
es van trobar.
Que un dia es van estimar.
i l'endemà es van deixar
Èrem coneguts
que un dia tant es van estimar
per l'endemà separats,
com desconeguts poder volar.

Comentaris

  • No es mut[Ofensiu]
    Prou bé | 27-08-2023

    No es mut un amor que fa dir tantes coses, com quan parlava i feia sentir intensament
    Amb total cordialitat t

  • Electricitat[Ofensiu]
    kefas | 26-08-2023

    Hi ha tants amors com percepcions sensibles. Com necessitats.
    Aquest podria ser l’amor del transport elèctric. Quan tens la bateria baixa cal recarregar. Tots ho podem fer amb el propi generador d’electricitat, però hi ha qui no sap fer-ho o necessita, per ser més plaent i potser més fàcil, intercanviar amb altri llurs generadors.

  • POLIÈDRIC [Ofensiu]

    ales de foc,

    Ens dibuixes amb precisió un exemple d'amor. Ben cert que l'amor, l'estimar, pot tenir moltes cares. Jo subscric el que diu en llpages: per a mi l'estimar no és efímer.

    Tanmateix, això no desmereix en absolut el poema, que em sembla prou encertat.

    En escriure un poema, l'autor/a descriu uns fets, uns pensaments, uns sentiments, reals o ficticis, propis o aliens. Aquesta llibertat és una gran virtut de la poesia. És obvi que el lector no ha pas de coincidir en les mateixes tesis de l'autor, "cronista" de vivències que poden o no poden ser compartides.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

    PD
    Un cop més, gràcies pels teus comentaris als meus poemes.

  • Amor....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-08-2023

    a primera vista. Hi ha qui hi creu, i hi ha qui no. Dit això, és un poema intens i molt ben estructurat d'una situació d'atracció molt efímera, que se sol prestar a confusions de sentiments, però que és bastant habitual.

    M'ha agradat ales de foc.

    Rosa-

  • Trobar l'amor.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-08-2023 | Valoració: 10

    Realment l'amor d'aquesta poesia està palpable, entre dos d'un amor pur. Senzillament, és estimar-se l'un a l'altre.
    M'ha agradat, com el descrius, Ales de foc.
    Gràcies per donar-me la teua opinió sobre el meu poema "Ala del meu cor". M'ha agradat ho has dit.
    Una abraçada i fins a l'altra…
    PERLA DE VELLUT

  • Amor i desamor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-08-2023 | Valoració: 10

    Ai, l’amor! Té els dos extrems del pèndol, ara cap aquí, ara cap enllà. Un breu poema que dibuixa perfectament aquest balandreig. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Curt i precís[Ofensiu]
    Naiade | 24-08-2023

    Un amor fugaç , que ha deixat un bon record. Ben trenat

  • Un dia es van estimar?[Ofensiu]
    llpages | 24-08-2023 | Valoració: 10

    Unes paraules que reflecteixen encertadament una relació efímera, extremadament efímera. Al meu parer, en un espai de temps tan curt, el verb "estimar" li va gran, crec que "atraure" seria més adient. Però, disquisicions a banda, m'ha agradat com està expressat, d'una forma tan concisa com la durada d'aquest Amor mut.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

69962 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!