Blanca, única i màgica

Un relat de: ales de foc
Filla estimada
Adorada
Delicada

Tan sensible
Tan amable
Tan noble

Especial
Genial
Real

Innocent
Transparent


No canviis
No mengüis
Tan ràpid no creixis...


Ets tant
Ets molt
Ets més

Del que hauria imaginat
Del que hauria pensat....


Màgica
Bucòlica
Enèrgica
Única.


Bonica com la que més
Especial i gran ets.


Pd.- per ser la segona, ets llum, ets continuïat de la meva essència. Ets especial i més real i més gran del que hauria pogut imaginar en somnis. No canviis mai, petita tempesta de febrer. T'estimo molt !!

Comentaris

  • Atributs únics[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 23-09-2023 | Valoració: 10

    Bona tarda, ales de foc:

    Amb aquestes qualitats que descrius realces la teua filla estimada.

    És un poema on es desprèn la màgia en cada vers, on cada paraula té la força suficient per encerclar-te i que caiguis en la sensibilitat.

    Aprofita't de cada instant que passis amb la Blanca que, malgrat tot i com intueixes, els fills creixen massa ràpid.

    Val la pena llegir-te, una abraçada forta,

    Helena

  • Descripció exacta: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-09-2023 | Valoració: 10

    És tan preciosa la poesia que no sé com descriure-la exactament! És la teua filla tan bonica i tan amable. M'ha agradat moltíssim: Ales de foc.
    I ara el llegiré l'últim poema que has editat també. Jo això no ho faig perquè l'últim poema té més comentaris que l'anterior.
    Jo ajorne un poema d'un altre almenys dues setmanes o dos, per si de cas, em comenta algun relataire més.
    Gràcies per compartir.
    Cordialment.
    Perla de vellut

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

69940 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!