Als teus 14 anys Clara!

Un relat de: Sareta_16

Si ens remuntem 14 anys enrere, avui 25 de gener es va produïr un fet que pot semblar insignificant a nivell mundial, però desprès del teu naixement les persones que hem tingut el plaer o tenim el plaer de compartir el regal de la vida amb tu no ens ha deixat indiferent...No importa el moment exacte en què vam coincidir, en què el destí ens va unir, el que realment importa és el fet de que seguim caminant endavant juntes.
No ets concient de les portes que has obert, de la bondad, la ilusió, la esperança, la emoció, la alegria que residiexen a dins teu i que sempre t'acompanyen a tot arreu.
De les ganes de viure, de conèixer, saber, apendre, disfrutar, estimar que transmets tu...
Ets el resultat de l'eclipse entre el sol i la lluna, la petita estrella que sempre és allà vetllant per la existència del demés que dia a dia el seu poder augmenta i el seu valor amb ell també, ets la espurna que et treu de la foscor i que porta a l'esperança, ets l'esperança en cada somriure, ets la alegria en cada rialla, ets l'ímpetu a seguir, ets la voluntad de guanyar, ets la recompensa de l'esforç, ets el tresor més ben guardat, ets el secret que s'ha de callar...
No crec en àngels però tu series la seva representació humana. La meva estimada Clara...
Jo estic aquí per recordar-te el que vals, que és moltisim...creu en tu, tingues confiança perquè ets capaç de tot el que et proposis en aquesta vida! Amb paciència, esforç i voluntad tot s'aconsegueix!
Dia a dia t'has anat fent lloc en el meu cor fins a fer-te un espai per tu sola on t'hi has acomodat i no surtiràs d'allà mai més...
L'estimació i admiració que et tinc no té límit algun i no crec que es pugui expressar amb paraules...
No saps realment el que vals com a persona, gràcies per tant, tant per agraïr...
Tens la capacitat de transformar una llàgrima en somriure, d'allunyar les llàgrimes del rostre, de reconstruïr un món ensorrat fent-li unes bases més sòlides perquè sigui més difícil derruir-se....
T'admiro en tots els sentits, en tota la meva faceta com a persona!
Tant et dec...gràcies per existir!
Eternament agraïda...Sareta.

Comentaris

  • Es el millor regal que m'han fet a la meva vida[Ofensiu]
    ITACA | 24-03-2005 | Valoració: 10

    Gràcies per el teu poema Sara , em va arribar molt , parla de mi amb una bellesa que em fa emocionar , es un goig o més be un honor el haver-te coneixet , perque els poemes queden però lo que més queda es la gran amistad que tenim gràcies a ells .Hem descobert tantes coses gràcies a ells , dintre d'això ens hem descobert a nosaltres mateixes , com poder-te demostrar lo agraïda que estic sense que les llagrimes no em fagin una mala jugada , gràcies per tantes coses altre cop , per esta sempre sense esperar res a canvi , ets una persona increible , i com ja et vaig dir al poema que et vaig dedicar , encara que estiguis en pous impossibles de sortir , tu Somriu princesa.


    T'estima Clara

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51941 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...