ZORRA DE LUJO (no llegeixis, interpreta)

Un relat de:

ZORRA DE LUJO (no llegeixis, interpreta)

... és a dir, el datiu singular acompanyat per l'acusatiu... No en dubteu, segur que aquell és un text que per alguna qüestió dialectal...

[la de dos columnes a la dreta llegeix]

<>

... per la pronúncia sorda del so fricatiu palatal sonor... Aquesta pronúncia tan generalitzada de tx... [...]

[la gent riu]

...hi ha la presència de l'article salat per la proximitat, precisament, de les Pitiüses... àrea d'Andalusia... mocador... mocaor... bé, aquests serien uns trets.

A la pàgina 63 teniu l'exercici 8. A la pàgina 64 hi ha l'exercici 7 i finalment a la pàgina 65 hi ha l'exercici 5.
(que pocs exercicis que hi ha al llibre... llavors parlen del fracàs escolar... però si els que escriuen els llibres són uns fracassats...)

Estic aquí assentada. Passa una moto. Ara voldria... voldria LIARME amb el que s'assenta al costat de la tia que ha llegit abans. Sí, sí. És molt alt, d'aquells que semblen mig deformats... com una rodona de plastilina aixafada meticulosament i amb ràbia... Però m'agraden els seus ulls. A més, m'estic avorrint. Pobre desgraciada, la del seu costat. D'aquesta diuen que és una GUARRA. jaja Però és una desgraciada.
El PAVU té bon cul. Això sí. El més bo és que el seu germà bessó s'asseu darrera meu. juas Però m'agrada aquell (encara que els confongui)
Òndia, quina gràcia! En teoria estic completament enamorada del noi de la punxa. Li he escrit i tot. jaja Una altre víctima de la zorra?
Home, el TIU és guapo.
La zorra té el que vol.
Un dia, un vell borratxo em va dir que els meus ulls aconseguirien tot el que volguessin. "Seran els ulls que sortiran a la primera plana de cada revista". (els ulls que governaran el món)
Mira, qui ha fet el que jo he fet?

Sona música. Bona música. M'avorreixo. Un gos! Un gos? L'acaricio. El seu AMO em parla. Oh! Llàstima que l'alcohol no em deixa veure. BUENO, té gos. Té gos i cresta. Al cap de cinc minuts soc al seu cotxe. Em torno a avorrir. De cop una urgència em demana a l'altre punta del món... La recerca de les víctimes.
Òndia! Mira qui hi ha!! [un bon amic s'acosta]
Ets el meu amor platònic, em diu.
Allò que és fix i abstracte, i que per tant, és cognoscible. Si és fix i abstracte no és físic. Si no és físic no es sent. Si no es sent no hi ha plaer. Puc ser el teu amor físic? Allà hi ha gespa...

Saps? Haurien de censurar a l'hora de parir...
Gaires zorras més com aquesta i ens quedem sense homes.
BUENO, almenys no ha nascut rata.

Ui! Ara m'han canviat el senyor de davant.
Pobre teatre...
Juas! Quin OSTION s'ha CARDAT la tia d'allà!
A la zorra això no li passa.

Un sol de violació.
M'estiro al banc. Em trec els pantalons...
Sols queda això de bo a la vida.
Un altre vell brut i fastigós se m'acosta. (Tienes hachís?)
Vomito, només vomito.
<< T'has vist?, Has vist?>>
Jo tenia una pilota blanca i la vaig guixar de negre. El negre ha fet que rebi més llum i al explotar ens ha sacsejat el món.
Hachís diu... la teva ment hauria d'explotar.
I de la misèria naixerà l'home nou.

La zorra ha conegut un noi.
Un noi lleig que fa coses rares.
Ella se l'imagina sobre un llit de roses... El despulla lentament amb la mirada. Amb els seus llavis carnosos i rojos aparta els d'aquell ésser repugnant. La ment la té al cel, i es mou com els núvols. El cervell li ha anat tan endins que ara només veu sang. I la beu. S'emplena l'estómac sense parar i del dolor, arranca la columna vertebral de la nova presa. Són sobre un riu d'excrements.
El noi li té por.
Ella sent curiositat. A on hi ha un racó?
El noi, de cop, se li acosta i li diu que a l'examen no sortirà el clima d'alta muntanya (ja els hi ha preguntat a l'altre classe).
La zorra FLIPA.
La zorra és la primera vegada que no fa de zorra.
El noi se'n va.
El noi és nou.
Ella observa el món.
El llop de l'home ha de compartir espai i oxigen amb el daimon de Sòcrates.

Viu acovardit. Allò que no veu l'assetja dia a dia. Mossega tontament a l'aire. Qui guanyarà?
Està clar, la veritat.

(No me jodas o te muerdo)

Comentaris

  • <> | 25-10-2005

    (Tienes hachís?)
    Vomito, només vomito.
    i de la misèria naixerà l'home nou

  • una pregutna[Ofensiu]

    Jjajajajaj no coneixeras per casualitat al Didac de caldes, wneu ara viu a barna pero wneu... si no es aixi deurias coneixel... practicament iguals.

  • flipaaa[Ofensiu]
    L'ull de la subcultura | 15-10-2005 | Valoració: 10

    VulpeSS, me gsuta ser una zorraaaa!
    Noia no se si entenc el teu relat, sincerament, es molt dadaista, i m'encanta. Imatges oniriques, metafores smebla tret de la ment de un punky de keta i mdma fins al cul i perke no una mika de spiz.
    Nose perque, pero crec que ets una bohemia drogadicte materialista( materialista en el sentit de que re de pollades metafisiques ) potser estic equivocat... pero seguire lleguin aquest relat fins trobarli els sentit o tornarme boig perke se que te algu, perque m'atre u em fascina.

    Salud & Anarkia

  • instants | 14-10-2005

    Molt bo, felicitats, un ritme dinàmic i autodestructiu de covardia , de cerlce vicios on un hi esta empresonat i en certa manera en vol sortir pero no té ovaris, ole, segueix escribint...


    Ala som-hi una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de <<quizás estaba loca, pero almenos tuve un sueño>>

68 Relats

135 Comentaris

60906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
20/04/88

Púdrete en tu cementerio,
porque yo soy aire en libertad.

Camina mi camino,
porque es la realidad.

Entierra los sueños,
y deja de llorar.