Xerinola!!

Un relat de: free sound
Avui bonica tabola. Demà millor gatzara.
Un bon menú per degustar, el primer plat fenomenal, el segon plat va ser genial, i aquells postres...Deliciosos.
Com un sopar romàntic, ens hem perdut en la màgia del moment. S’encenen les espelmes, i ara tot és diferent.
Et mussito a cau d’orella, vaig baixant lentament. Un batec que s’altera, un sospir de desig.
Aquell gust de maduixa, aquell mot de dolçor, un licor que ens recorre, un tresor de l’amor.
Parpelleig amb somriure, intensitat de plaer. Humitat que ens recorre, aquell mot tan sincer. Mai el món no l’esborra, ben bonic el carrer.
Una mà em recorre, des de dalt fins a baix, i les mans esborronen com sabor de brioix.
Que la llengua recorri infinits llocs pintats, sobre cels d’abraçades i rostres extasiats.
Els dits traspuen i canten, i segueixen pintant, una bonica història d’estrelles que ballen o que viuen parlant. Fa dies que m’ho demanes, i no saps per on començar, ja en saps part d’aquell viatge, o del paradís on ens vàrem trobar.
Un sopar que no s’oblida, i mil nits per recordar. Cada festa xerinola, i tornar-ho a celebrar. Aquell brindis per la vida, i poder viure somiant. Cada somni una rialla, cada dia degustant.


Febrer 2012 (La vida un encant!!)

Comentaris

  • Xerinola gustosa[Ofensiu]
    Unaquimera | 19-02-2012

    Un brindis per la vida, doncs: que la puguem viure amb salut!
    La resta, ho hem de posar cadascú de nosaltres, oi?
    Apa, a degustar el menú de cada dia...

    T’envio una abraçada gustosa,
    Unaquimera

  • Visca[Ofensiu]
    Josep Ventura | 18-02-2012 | Valoració: 10


    la festa, la xerinola, l’amor, l’erotisme, i el bon humor
    Una abraçada
    Josep

  • visca la xerinola !![Ofensiu]
    joandemataro | 18-02-2012 | Valoració: 10

    els dolços plaers, l'amor i la vida !

    abraçades free

    joan