Volutes

Un relat de: ginebre

Vivim a Holanda, en un típic altell de fusta entapissat tot ell de catifes i cortines que ens aïllen del fred exterior.

Toquem la guitarra i m'ensenyes un acompanyament per tal que tu puguis deixar volar les notes sobre el fons rítmic que jo repetiré.

La música ens lliga amb els seus tirabuixons eteris -contactats com estem amb els ulls i les orelles-, i transporta les íntimes partícules que intercanviem.

La base rítmica -que insistentment repeteixo-, i el teu arpeig enjogassat sobre la tensió de les cordes, son el reflex real de l'autèntica transmissió que s'apressa entre nosaltres.

La ràpida migració d'ondulacions sonores, espurneig d'ulls i fluïds volàtils, ens fonen en una harmònica i voluptuosa espiral -d'eix accelerat i vores disgregades- on tenim, per uns instants, la profunda comprensió de la nostra emocionada i galopant energia unida.


Click

Comentaris

  • Molt original....[Ofensiu]
    copernic | 03-06-2007 | Valoració: 10

    la descripció de la música com a mitjà de transmissió d'una vibració que t'embolcalla i que et fa sentir part, en aquest cas, d'una relació afectivo-sexual . Fas servir les paraules d'una manera molt subtil i delicada i la seva mateixa bellesa és un plaer afegit. Molt bó!.
    Noia, sento que no hagin publicat "Sol, solet" en el Diari de Girona. Normalment donen preferència als temes locals però, en aquest cas, no ha estat així. Molts petons i gràcies pel teu comentari.

  • Què dir?[Ofensiu]
    Anagnost | 03-06-2007 | Valoració: 10

    Quan arribes a un relat que ja ha estat comentat en catorze ocasions, què pots afegir-hi, tu? Res, a no ser intentar explicar que, llegint-lo, has experimentat aquella agradabilíssima sensació que només sents davant lectures molt especials.
    Ginebre, et llegeixo sempre.

  • M'ha agradat molt[Ofensiu]
    markitus | 03-06-2007 | Valoració: 10

    M'ha encantat el teu relat, com descrius els sentiments i els moments íntims. Et seguiré llegint.

  • energia íntima[Ofensiu]
    ANEROL | 02-06-2007 | Valoració: 10

    imatges íntimes d'uns sentiments únics. Gràcies pel teu comentari; et seguiré

  • l'home d'arena | 30-05-2007 | Valoració: 10

    com una imagte líquida, nuvolosa, en la que pots endinsar-te i nadar. Com una pell que acobla per fer-te sentir tot sencer.
    El lloc i les guitarres es fonen de seguida, són el parany d'una sirena, l'esquer evanescent per atrapar-te, i després, deixar que sures en aquella sensació tan humida i ardenta, ben coneguda.
    Tot açò, i més que no diré, m'ha donat aquesta espiral remorosa i carnal que deixes lliure.
    Un bes.

  • Llegir...[Ofensiu]
    aiguasalada | 30-05-2007 | Valoració: 10

    gaudir de la interiorització d'aquesta lectura, tancar els ulls i somiar.

    Un espai ideal, uns sons celestials, unes vibracions especials, una comunicació sensorial i al final una relació quasibé espiritual...

    La ment s'obre, una calma musical i total aclapara el nostre esperit i ens quedem totalment en pau: amb nosaltres mateixos i amb tot el gènere humà.

    Un plaer de lectura, et transmeto la meva enhorabona per l'ambient tan especial que ets capaç de crear.

    T'envio una abraçada càlida i primaveral de la meva
    aiguasalada

  • La comfortabilitat d'una vivenda[Ofensiu]
    brideshead | 30-05-2007

    amarada d'una música complaent, suau i joganera, còmplica perfecte d'unes mirades que transporten un magnetisme especial envers l'altre.

    "...una i voluptuosa espiral on tenim, per uns instants, la profunda comprensió de la nostra emocionada i galopant energia unida".

    És el "click" perfecte per cloure aquest àlbum de cinc fotografies magnífiques.

    Enhorabona per haver "retratat" aquests cinc moments, plasmant-hi unes sensacions tan senzilles i tan intenses alhora.

    Una abraçada.


  • l'he llegit mil vegades[Ofensiu]
    xelofont | 27-05-2007

    Suposo que cadascú pot fer una interpretacìó del teu relat, jo he fet la meva, encara que he llegit el relat mil vegades i el click em torna boig, jo m'ho prenc com un dels mil clicks que tinc cada dia, d'un instant, d'un regal de la vida, però no sé si es això.
    Per cert, gràcies pel misatge al blog, encantat de que ens poguem anar "valorant" els relats, encara que al teu costat i t'ho dic sincerament em sento una mica petitet, potser pel teu meravellòs llenguatge.
    Es un plaer seguir les teves lletres!

  • Exactament...[Ofensiu]
    Red Pèrill | 23-05-2007

    ...això que escrius es el que penso quan vec el teu comentaris.. com cony ho expliques tan bé?
    l'única persona al món que sap atravessar aquestes teranyines denses que no ón més que dissimul envers els altres i allunyamenta per alleujar el dolor o canviar el punt de vista? però això.. ja t'ho dic cada vegada..

    Per cert, ja has vist per allà que pots linkar cap a la meva música oi? si pots comprendre tan bé els textos, estic segur que amb ella et pasarà el mateix... fins aviat cronista

  • química[Ofensiu]
    manel | 23-05-2007

    Les connexions entre els humans són un misteri. Hi ha poques coses a la vida tan especials com quan "connectes" amb algú. Aquell magnetisme que sorgeix en una conversa, en una actuació musical o en una senzilla mirada... és tan immens!
    Jo conec una persona amb la qual hi estic bé, així de senzill. Sempre li dic que la meva ànima reposa quan estic amb ella, i no he sabut mai el perquè, ni crec que n'hi hagi un. Potser és només qüestió sexual? Som animals no? Però jo crec que de vegades és alguna cosa més....
    I ja callo que no et comentaré res del relat. Però què vols que et digui, tot el que ja t'he dit m'ha vingut gràcies al teu text.
    Això sí, el click final és genial. Però no se com agafar-ho: Positivament, la fusió és absoluta; Negativament, s'acaba el somni. O me n'estic anant una mica...

    Un plaer llegir-te ginebre, i uns petons.
    manel

  • M'he perdut, xicona...[Ofensiu]
    rnbonet | 22-05-2007

    ...en les instantànies que ens mostres. Delicades, etèries... com espirals de fum cap l'atmosfera; com records enterbolits per una boirina tènue... i al mateix temps molt vívida i clara.
    Saps què? Que visca la Garrotxa!... I salut i rebolica!

  • que intens, i que bonic![Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 21-05-2007 | Valoració: 10

    la descripció visual d'un món interior ple de vivències, sensacions i cadències...Preciós!

    Felicitats i una gran, tendra abraçada,,,, ginebre!!

  • Una foto[Ofensiu]
    Frida/Núria | 20-05-2007 | Valoració: 10

    amb vida, una descripció d'una instantània que no es veu sinó que es percep.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ginebre

ginebre

46 Relats

429 Comentaris

85195 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Hola!
Benvingut/da a aquest prestatge de la gran llibreria que és Relats en Català.
Sóc bàsicament lectora. M'alimento de les vostres lletres. Però a vegades també escric alguna coseta.
Aquí està.
I moltes gràcies, per la visita!



Me prengueres el cor
me'l tornares pedra preciosa
i me digueres:
au, surt i brilla.

Era un somni, estava sol
em vaig despertar, vaig sortir
i brillava

Enric Casasses


ginebre(arrova)gmail.com