Volies una fantasia?

Un relat de: laieta

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

En les meves fantasies gairebé sempre m'enredes tu, m'agrada imaginar-me com em fas caure de quatre potes, com totes les vegades que he estat amb tu. Mai vaig portar jo la iniciativa i això van ser molts punts a favor teu.
Jo sempre penso en tu a partir d'algunes cançons. N'hi ha una que és la que comença aquesta fantasia: I'm Gonna Getcha de la Shania Twain. Estem de festa, tu i jo i molta altra gent coneguda. Jo demano la cançó, tu estàs envoltat de dones que babegen bojament per tu i jo et vinc per darrera i et canto la cançó a cau d'orella, sense que tu et giris ni facis cap moviment. Ningú se n'adona de que et poso la mà al paquet i tu me l'apretes fort. Et gires, cap expressió a la cara però amb els ulls vidriosos ho dius tot. Ja t'he aconseguit. En teoria la nit era llarga i havia de costar, pero el desig era més fort del que em creia. Jo vull provocar-te una mica més i t'abandono. Em demano un altre gintonic amb molts glaçons i me'n vaig a provocar a la colla de sempre, començo a fer el ruc i a ballar sexi. De tan en tant et miro i sé que cada vegada estàs més encès i poc més t'aguantaràs. I efectivament quan demano el cinquè gintònic, vens, m'agafes pel braç i te m'endús sense contemplació. No sé on em portes pero se que ha arribat l'hora de deixar-se de tonteries, de que per fi et podré follar. I de que tal com van les coses ho podré fer de manera salvatge, amb totes les meves ganes reprimides de tan de temps...
No sé on som però hi ha una paret i m'hi embesteixes. Prou fort com perque se'm passi la tonteria de l'alcohol i prou fluix com perque m'exciti. Llavors veig que vols jugar. Jo vull anar de pressa, com sempre. Pero tu ets diferent. Tu em vols fer patir, vols assegurar-te de que estic prou calenta com perque el mínim contacte amb tu em faci córrer. T'apropes poc a poc, jo tinc ganes de petonejar-te, de llepar-te, de mossegar-te, tot ràpid, tan assedegada de tu estic! Pero tu no em deixes, em frenes, em dius que no, em fas xit fluixet i em provoques apropant la teva cara a un dit de la meva i no fent res. Noto el teu alè calent per tot arreu i de sobte em tornes a empenyer a la paret i llavors ja no hi ha qui t'aturi. M'acaricies tot el cos amb força, m'aixeques la faldilla i agafant-me pel cul, em puges a cavall teu. Tens la cara perduda pels meus pits, em mossegues els mugrons pero no em fa mal. Saps que tinc un orgasme i tot i aixi no pares. Vols dominar la situació pero se t'ha desbordat. Em penetres amb força i jo encara estic a cavall, ja no noto les batzegades a la paret i per molt que em vulgui dominar, em perdo. No sé què em dones, però em deixes fora de combat i no et puc ajudar. Ho notes i em dius que tranquila, que t'encanta veure la cara que faig i que em deixi anar...
no torno a ser jo mateixa fins que no em trobo estirada a la platja, tu em poses un cigarret encès als llavis i em vas acariciant els rínxols. Et dic que m'has follat com mai i em sembla que no era la frase que t'esperaves. M'incorporo, et miro i sé que ha arribat l'hora de tornar-te tot el que m'has donat. Et despullo poc a poc, després ho faig jo sense deixar de mirar-te als ulls, t'agafo de la mà i et porto cap a l'aigua...




Comentaris

  • caram![Ofensiu]
    Gemma34 | 08-12-2005

    he llegit els teus relats, un darrera l'altre. En part perquè són curts, en part perquè de moment en tens 4.
    M'agrada el teu estil directe.
    Però... hi ha una cosa. crec que t'amagues darrera de laieta, un nom femení. però no sé... hi ha una sensació, no em preguntis quina, crec que en realitat ets un home. Potser fins i tot ets el Bernat de qui ens parles.
    No em facis cas. I això no és cap crítica, tot al contrari... la sola idea m'ha excitat. Sí he encertat felicitats, i sinó, doble felicitats per fer-me confondre.

    Gemma34


  • com si fos real[Ofensiu]
    cercamots | 25-10-2005

    llegir el teu relat és submergir-se en una fantasia que enllaça amb molts punts amb la realitat. Estic d'acord amb el comentari anterior, seria molt interessant aprofundir més en aquests personatges...

  • el que més...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-10-2005 | Valoració: 10

    m'ha captivat... és el final, entrant nus a l'aigua del mar... relaxa el to salvatgement eròtic de tot el relat i és com una pinzellada melangiosa i tendra...
    una abraçada!

  • Felicitats!![Ofensiu]
    foster | 22-10-2005

    de veritat, laieta. Un bon relat, intens, personal i alhora reflex d'una situació comuna a un tipus de gent molt sensible, en concret a un tipus de dona que sap què vol i com ho vol.
    El teu relat es desenrotlla com molts desitgem que es desenrotlli la nostra vida sexual: suaument, amb passió i sense fer judicis sobre les nostres preferències, buscant el plaer i les sensacions que l'acompanyen, i... arrodonint-lo amb una cigarreta damunt la platja, nus els dos amants... un bany deliciós i fresc a mitjanit... i tornem-hi, per què no?
    Quant a la forma, l'he llegit sense entrebans, la quals cosa demostra que és fluid, una prosa sense interferències poètiques excessives. Sens dubte, l'estill que m'agrada. Ara, la història i el plantejament que fas promet annexos similars que ens aclarin més coses d'aquesta relació i d'aquests dos personatges entranyables?
    Et recomanaré. I et llegiré l'altre.

    plaer de trobar-te

    foster