tornem a ser estiu!!!!

Un relat de: laieta

Sento la humitat al meu voltant, ja no se si es l'aigua o la nostra suor. Als teus braços soc fràgil, com no ho he estat mai. Aconsegueixes que la meva ment es quedi en blanc, baixen les defenses i no recordo els meus impulsos. Ja no soc feréstega, ni estic enfadada. Nomes vull que aquesta estona se'm faci eterna. La nena es mou, l'orgasme l'ha despertat. Decidim entrar a l'aigua per a que es torni a calmar. Et tinc al meu costat, feia tants dies que et trobava a faltar!! Se't reflexa l'aigua als ulls i ens mirem. Et somric amb ulls de bruixa mentre t'agafo el membre amb delicadesa, a poc a poc. Una mà al membre, l'altra al teu coll, per aferrar-m'hi fluixet i no perdre'm. Vull que notis que estic aquí, que m'has tingut sempre que has volgut. Ara estem sols, sabem que és una situació impossible i per això ens excita més. El balanceig de l'aigua ens duu, i les onades ens piquen al cos, vols que recorri el teu cos sense deixar-me res i t'agafo ben fort baixant les mans per la teva esquena. Torna a començar el que vam deixar fa uns anys, no hi ha manera de frenar-ho, no en sabem. Saps que vull que m'agafis molt fort, gairebé que em faci mal, jo no puc parar de llepar la teva pell salada… Ens frenem, tenim la nit per davant i no hi ha pressa. He portat una ampolla de vi, crec que entre el cansament dels últims dies i l'alcohol del vi el meu cap començarà a donar voltes i no sé perquè començo a riure com ho faig sempre, tinc ganes de riure tan fort com sigui possible i ganes de ballar a la sorra de la platja, no tenim musica, però la portem dins… vull ballar per tu, que la lluna embolcalli el meu cos nu, salat i humit i que tu ho miris. T'apropes i comences a acariciar-me els pits, molt lentament, els mugrons, deixant-me sentir la calidesa de la teva boca i de la teva llengua sobre els meus pits plens. La teva llengua ressegueix tots els racons i s'entreté en cada centímetre mentre sents les meves palpitacions i un calfred de plaer indescriptible recorre el meu cos electritzat per l'orgasme. Llavors el que vols és seguir, no parar, jo em sento satisfeta però en realitat el que em falta es notar-te dins meu, no vull marxar sense que hi tornis a ser, vull sentir la teva duresa i la teva calor a dins, ben endins, vull que entris i en surtis mentre gemego, donem voltes, sabem que pot ser el final i no volem deixar córrer la última possibilitat de morir rendits als braços de l'altre pel clímax final, cada vegada et noto més i cada vegada notes més com t'apreto, els meus pits sobresurten i als agafes amb força, ja arribem…
T'abraço ben fort. He de tornar? A cau d'orella et xiuxiuejo dos paraules: et necessito. Em fas un petonet al front i no dius res...


Comentaris

  • dins teu[Ofensiu]
    ophebus | 23-06-2006 | Valoració: 10

    afortunat l'home que duus dins el cap, el que a les fantasies duus dins el cos... magnific relat, m'has fet sentir la salabror de l amar sobre la teva pell!

  • jaumesb | 23-06-2006 | Valoració: 10

    bon relat
    bon estiu