Vint de Març del 2007

Un relat de: Dida

Avui es el dia del seu aniversari, la terra ha tornat a recórrer 365 dies al voltant del sol. Vuitanta anys des del seu naixement i un camí molt gran i ampli sobre l'espatlla.

Baixeta, pell blanca, ulls blaus, petits i espavilats, una àvia com les d'abans !! Carinyo, comprensió i dedicació, és la seva gran aportació.
Viatges amb la família; Marsella, Montecarlo, Florència, Venècia, Roma i la torre de Pisa.
Vestits bordaves amb alegria; ratlles, topos, flors o feligresia.
Dedicació al migdia; macarrons, llibrets, moscatell i una bona reposteria.

Em retrobo en les teves paraules sempre tan plenes de veritat, un mar de consells plens d'experiència que el temps ens han fet escoltar.
Aquella alegria en viure i en tenir-nos al teu costat, d'ésser part de la família sense caldre-ho demanar.
El teu somriure en els teus llavis mai deixa de brotar, ets un pou de saviesa amb grans instants de felicitat.
La teva gent no es podrà contar amb una sola mà, saps que sempre els tens, sempre ENS tens, per allò bo i pel dolent, per plorar i riure.

A vegades em pregunto fins quin punt et puc estimar i la resposta es prou senzilla; fins a la fi.
Ets i seràs part de la terra, mentre somriguis, mentre segueixis caminant, mentre els teus ulls segueixin brillant a cada instant.

FELICITATS i segueix lluitant, que la vida t'està esperant !!

Comentaris

  • m'agrada[Ofensiu]
    ANEROL | 20-11-2009

    amb bon ritme dius molt del que sent l'autor/a i del personatge, a la manra del rodolins