Cercador
Veu_nua
Un relat de: Veu_nuaVeu_nua és un projecte personal amb l’objectiu d’obrir-me al món des d’un punt de vista molt íntim i posant paraules a aquells pensaments que, segurament, més persones, han tingut ballant pel seu cap, però que no han volgut o pogut expressar. No pretén alliçonar ni convèncer, no és un projecte per ningú més que per mi, però m’agradaria que pogués donar força a altres persones, per poder compartir, en la mesura que ho necessitin, vulguin i puguin, allò que els inquieta.
Aquesta acció és fruit de molt anys de treball personal, de buscar,... de trobar i de perdre,... persones i coses,... i per què no ho faig en un diari? Perquè una de les meves grans pors és poder-me mostrar tal com soc, a vegades vulnerable i també imperfecta,... en el meu entorn familiar, d’amistats i de feina. Ser conseqüent amb els meus actes i acceptar que aquest projecte pot no ser del gust de tothom...
No seguiré cap ordre,... deixaré fluir els meus pensaments i sobretot les meves emocions, intentaré posar paraules però potser aquell dia no sortiran,...no hi ha pressa,... sempre és l’avui, l’aquí i l’ara.
Veu_nua arriba en silenci, però amb un clar impuls,.. un programa de desenvolupament personal, individual i grupal, que, seguint l’estil d’en Carles Porta,... ha posat llum a la meva foscor.
Comentaris
-
Flueix..[Ofensiu]kefas | 10-03-2025
... nua.
-
Atreviment[Ofensiu]Helena Sauras Matheu | 09-03-2025
Bon dia, Veu_nua!
M'alegro que t'hagis atrevit a compartir amb aquesta comunitat de relataires la teua pròpia veu, segur que ens aportaràs noves vivències i punts de vista. Benvinguda a Relats en català! Ens continuem llegint.
Personalment, escric prosa i poesia i m'encanta fer-ho. Si et ve de gust, et convido a visitar els meus relats i el meu blog bilingüe.
Una abraçada
Helena -
Informació[Ofensiu]Rosa Gubau | 08-03-2025
Un petit apunt, si vols llegir algun relat de qualsevol relataire, i posar algun comentari del seu escrit, o simplement donar-li les gràcies, hauries d'entrar a la seva página i escriure-ho allà, sobretot per asseguar-te que ho llegeix , un cop llegit un relat, difícilment tornes a entrar al seva pàgina. És el procés que fem tots. Només t'ho dic perquè sàpigues el funcionament.,. No és cap retret eh, i no et preocupis per res, al principi tots van fer el mateix.
Espero que no et sàpiga greu que t'ho hagi comentat.
Una abraçada i benvinguda de nou!
-
Benvinguda Veu_nua[Ofensiu]Rosa Gubau | 08-03-2025
Me n'alegro molt que el teu projecte d'autoconeixament, el comparteixis amb tots nosaltres, sempre és enriquidor per totes les parts.
Et desitjo sincerament que aquest procés sigui alliberador per a tu.
Una forta abraçada i endavant!.
Rosa.


