Vestida de flor boscana

Un relat de: ROSASP

Poc a poc
has capturat els meus somnis
amb un filat d'abraçades i
des de dalt del penell
que lleument toca el cel,
els has espolsat davant dels meus ulls.

I m'han semblat realment bonics
quan baixaven lentament,
escampant-se amb remors
de fulles tendres i verdes.

He gosat tocar-los
sense massa convenciment
amb les puntetes dels dits,
temorosa de veure'ls desfer-se
com blanques volves de neu.

Tu em somreies dolçament,
jo t'he tornat les rialles,
que s'han reflectit lluminoses
molt al fons de les teves ninetes i
m'han omplert de paraules.

Només vull dir-te sense por
d'equivocar-me,
que m'agrada el frec suau
de les meves il·lusions i
estic aprenent a contemplar-les
sense recança, sense esquinçar-les
amb la incertesa del demà.

Que les retinc llargs moments
al palmell de la mà,
que m'enamora el seu tacte
i les sensacions engendrades
dins del meu ventre,
quan les sento tan properes.

Llums agosarades que dibuixen
noves formes i colors,
carícies i petons de serpentines
que es vesteixen de dies de festa,
en moments totalment inesperats.

I els teus ulls són dos miralls
on veig el meu cor esperançat
vestit de flor boscana,
en un dia qualsevol
amb ànima de primavera.




Comentaris

  • TENDRESA[Ofensiu]
    Jofre | 22-09-2005 | Valoració: 10

    Rosa,

    Capturar somnis amb un filat d'abraçades i després espolsar-los, poc a poc , lentament.
    Són paraules molt agradables i ens orienten alhora.

    El ritme, des del principi, ja indiques que serà un element important per a la seva lectura i no dubtes a vestir-te de naturalitat (en el sentit més estricte de la paraula) per explicar-ho.

    Uns somnis d'una aparent consistència etèria. Però sense temences perquè hi ha una manifesta voluntat de mirar endavant.

    Tot un missatge d'esperança legítimament redactat amb versos frondosos i qualificables de bucòlics.

    Certament, un cor immergit en un paisatge on les il·lusions són plenes de vida: somriures que ens omplen de paraules tendres.

    Una abraçada Rosa!

    PS
    De debò, és un poema molt sincer i transparent.
    Els valors que atresora el teu cor són realment molt nobles. Donen fruit i tu ho saps.

  • flor boscana[Ofensiu]
    donablanca | 05-09-2005

    un poema llarg, estructurat, amb un vocabulari ric que deixa un gust sua i una textura fina i delicada.

  • Els somnis...[Ofensiu]
    Queca | 01-08-2005 | Valoració: 10

    Hi ha moments en la vida en els quals són els nostres millors aliats, i si a més tu pots tocar-los amb les puntetes dels dits...
    Imagina que imaginant vols imaginar.
    No deixis mai de somiar Rosa!!
    Molts petons i un enorme somriure il·luminat només per a tu!!

  • suposo que...[Ofensiu]
    Capdelin | 27-07-2005 | Valoració: 10

    a tu et passa com a mi... sempre que obro la teva web, sempre hi ha un poema nou que m'espera... ets inesgotable... i tots els poemes ben vestits com si cada dia fos festa...
    amb la idea d'uns petons, d'unes carícies... montes tot un llarg poema ple de matissos, de sensacions fines i delicades que perfumen les paraules... inspires un regust suau a amor i esperança...
    bé... jo el diumenge marxo de vacances ( 18 dies ) a salou... et deixaré tranquil·la i ja no et menjaré el cap amb les meves paranoies ja ja ja... però, tornaré... i seguiré llegint-te, com sempre... amb delit i veneració... saps que t'admiro.
    una abraçada!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

644190 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")