Vents arcans

Un relat de: Sardaukar

I d'aquell gran crit, últim;
bramul infinit de veus,
esgarip fiblant,
mantra - dels meus hereus


Feu-ne l'himne d'un nou llegat,
de fortaleses pàl·lides, blanques i silencioses.

Destil·leu-ne llàgrimes per l'eternitat,
que nodreixin boscos despullats d'escorça.

Comentaris

  • AnNna | 09-08-2006

    tenia ganes de comentar-te una mica alguna coseta, perquè... perquè sí, i punt.

    però és que no l'he entès massa...


    que la mort d'algú et serveixi per ser més fort la resta de la teva vida?


    aiix... sóc curteta...


    petons!

  • pista[Ofensiu]
    GALADRIEL | 04-05-2006 | Valoració: 7

    Hola Sardaukar :D

    Realment jo tampoc he entès gaire cosa, així que espero que m'ho expliquis ;)

    (latre dia al final no vaig comentar-te perquè se'm va fer tard, així que he aprofitat ara).
    Adéu!

  • hehehe[Ofensiu]
    quetzcoatl | 22-05-2005

    Hola Pere,

    Evidentment ara si que l'he entes, tot i que t'asseguro que sense la guia de l'autor no hauria endevinat mai per on anaven els trets!
    A veure si puges coses noves, i deixa almenys alguna petita pista perque no em converteixi en la teva fan frustrada!

    Petons i gracies per comentar-me!!

    m

  • Boness[Ofensiu]
    Sardaukar | 19-05-2005

    És efectivament críptic hehe

    En realitat és una mena de triple experiment: fer que hi hagi alguna cosa que rimi, fer-lo moolt curt, i fer-lo gairebé abstracte (això vol dir sense fer cap descripció de res massa concret, que només transmeti alguna sensació)

    Sincerament no m'he quedat gaire convençut d'això d'escriure coses curtes, o practico molt o em quedo amb les parrafades de tota la vida ; )

    La idea original més o menys és un món fred i tranquil, en el que aquells que pateixen i se senten incapaços de viure amb la mateixa felicitat descobreixen que en el fons aquelles sensacions les comparteix tothom, i que això és així des de sempre.
    I un cop entès què és realment aquella tranquilitat, és fàcil seguir-ne el joc i perpeturar-ho.

    I en comptes d'explicar-la n'he fet aquest experiment hehe

    Merci per comentar-me quetzcoatl!, a veure si d'aqui un temps puc seguir llegin-te, que ara estic sense internet a casa i per una temporada... >_<

    Un petó

  • ...uhm[Ofensiu]
    quetzcoatl | 15-05-2005

    Hola Pere!

    Feia dies que no passava a veure si havies penjat coses noves i veig que fa una bona pila de dies que ja t'havia no pogut comentar, pero si dir-te... m'ho expliques? Em temo que dec estar molt poc lucida o que aquest poema es molt criptic, o segurament una barreja de les dues.

    (m'agrada com sona, pero no he entes res de res)

    una abraçada!

    m

l´Autor

Foto de perfil de Sardaukar

Sardaukar

5 Relats

24 Comentaris

7512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
En aquest compte hi tinc emmagatzemats alguns tresors personals (què son sinó els records dels moments - ja siguin bons o dolents - més intensos?)

Fins i tot, dec a aquest portal tot un seguit de vivències que mai m'hagués esperat ni imaginat i que ara també formen part d'aquests tresors.

Potser m'animi a publicar alguna cosa més, de moment però només he vingut a endreçar una mica la informació que hi tenia per aquí :D

https://www.facebook.com/pere.picornell
http://perepicornell.com