Una rosa

Un relat de: Nunila

Enmig d'un camp d'alfals hi va néixer una flor. Va passar el temps i un dia la flor es va preguntar:
- Què hi faig, jo, aquí?
En aquell mateix moment la seva imatge del món va canviar, ja no respirava asserenada per la frescor de la rosada, ni s'obria alegre a la llum del sol, només vivia turmentada per la incògnita. Desbordada pel tema va decidir parlar-ne, però ningú no sabia dir-li res que la satisfés. Una abella li va dir que això eren coses dels déus, però aquesta resposta encara la preocupà més. Va estudiar i ho va llegir tot sobre els déus, però res no il·luminava el seu desassosec.
Un dia un cuc de terra, després d'escoltar-la amb atenció, li va dir:
- Potser vius perquè existeixi l'amor...

Comentaris

  • Podria ser...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 17-04-2011

    una metàfora ben encertada sobre el pensament humà en determinats moments. Tot i la literatura i les filosofies que ens hagin pogut arribar, desconeixem la finalitat de l'existència humana. Potser sí que, en realitat, l'amor és el sentiment que podria sostenir tota la creació.
    M'ha agradat llegir-te.
    Una abraçada

  • Gràcies Capdelin[Ofensiu]
    Nunila | 10-04-2011

    Seguiré escrivint,
    Nunila

  • aquest relat breu...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-09-2006 | Valoració: 10

    amb aroma de faula innocent m'ha fet pensar:
    què fa la flor en un camp d'alfals? Ella és la individualitat i l'alfals, la multitud. Potser si hi haguessin milers de flors ningú l'hagués vist, ni admirat i no hagués establert diàleg amb ningú, ni amb un cuc.
    De vegades és necessària la diferència, enriqueix.
    Ànims i segueix escrivint, ho fas bé i es necessiten "flors" com tu enmig de tant alfals de marketing.
    Una abraçada

  • curiós[Ofensiu]
    AALOLA | 12-09-2006 | Valoració: 10

    m'ha agradat molt i m'ha sorprès el final.

  • per pensar[Ofensiu]
    pepa5 | 12-09-2006 | Valoració: 10

    en un primer moment m'ha recordat el petit princep, però en versió actual.
    Trobo genial el fet de ser tan curt

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Nunila

Nunila

4 Relats

13 Comentaris

4873 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88