Una puça...

Un relat de: onades

Ets com una petita puça en un engranatge que et va gran.... Una petita espurna que de tant en tant fa una mica llum intermitent, totalment prescindible en aquest mon ràpid i amb afers importants.

Tu, ets una puça que es mou i a vegades es va a col·locar on no fa cap falta, o a on no es el seu lloc, d'altres l'encertes i estàs en el teu microclima perfecte... llavors sobrevius...

Ets com un esquitx que a vegades pot ser inoportú i altres benvingut, però hauries de saber una cosa. que per més que te l'ha repeteixo no l'acabes d'assumir.... el que tu facis, el que tu sentis, el que tu pensis ni es el millor ni es l'única veritat i per descomptat no es important, senzillament es com tu.... una petita puça....

No esperis mai res, no esperis que ningú et doni un copet a l'espatlla, no esperis que els teus amics plorin o riguin amb tu... només ets una petita puça... que quan burxa, quan demana, a vegades obté resposta, altres no.... Comparteixes poques coses i no per falta de ganes, sinó perquè sovint, no hi ha ningú disponible per a compartir, ho has d'entendre d'una vegada....las altres puces tenim coses més importants que atendre i que ens preocupen molt més que una petita puça com tu...

Comentaris

l´Autor

onades

6 Relats

4 Comentaris

13821 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00