Navegant a la deriva

Un relat de: onades

Navegant en la mar de la incertesa, sense saber a on em dirigia i sí em calia canviar el rumb, em vaig trobar cansada i sense esma de seguir endavant... al fondejar, es varen ensopegar sentiments, emocions, sensacions i vells records. Vaig deixar anar l'ancora i també vaig permetre que les ones em bressolessin i escampessin les cabòries i pensaments, ja no vull rumiar mes, ara sols vull gaudir de aquest moment, d'el sol, la sal, el só i l'aroma de la mar.... recuperar forces, aclarir idees, descansar i mirar més enllà del horitzó, buscant ves a saber el que.... esbrinant fins a on m'allarga la vista i confondre la fina línia que separa els blaus, desitjaria que el vent inflés les veles, bufés amb força i s'em endugués lluny, de on sóc ara mateix, per anar encara més lluny... potser arribaré a un port que em decebrà, potser el que hi trobaré no m'agradarà, però sigui quina sigui la troballa, sempre serà millor que seguir en aquesta mar a on la maregassa sembla haver-se instal·lat i no deixa arribar fins a altres mars, o a aquell oceà que resta en calma total...

Comentaris

  • tu sí[Ofensiu]
    Becari | 16-09-2005

    que arrives a d'altres mars.....molt xulo. et continuaré llegint

l´Autor

onades

6 Relats

4 Comentaris

13863 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00