Una nit

Un relat de: su

La miro als ulls, el batec del seu pit, s'altera. M'imagino una lluna plena, enlluernant un camp ple de girasols. Hi ha un silenci profund que deixa escoltar com canten els grills. M'estiro entre herbes per contemplar totes aquestes estrelles que inunden el cel de vida, vull pensar. Les intento contar, però de seguida perdo el compte. Un cop estirada, el meu cap s'omple d'imatges insignificants, d'imatges que se'm repeteixen constantment. Penso que com la vida m'ha pogut ser tant generosa, al regalar-me tot el que tinc. Penso en ella, intentant pensar que ella també ho està fent amb mi, puc sentir la seva olor, la seva presència, tanco els ulls. Es com si el temps s'aturés, i el món no parés de donar voltes al meu voltant. Al obrir els ulls, em veig reflexada en els seus, era ella. Em mirava enlluernada, intentant ensenyarme el món amb un segon. La mirava, , els seus ulls tenien aquell dolç encant que m'enganxaven a tornar-la a mirar. Seria per alguna cosa, que ella, aquella nit, era allà, amb mi. Volia escoltar el seu cor, intentant sentir el que deia el seu interior. Vaig parar l'orella al seu pit, intentant seguir els batecs… De mica en mica, s'acceleraven. Aquella nit, necesitava sentir-la meva, d'alguna manera. Ningú podia treurem aquell tresor que acabava d'obrir, ella m'acariciava. Em palpava suaument el cabell, els ulls, el nas, els llabis… Vaig acostar-mi, i a cau d'orella vaig dir-li que aquella nit duraria per sempre, després d'un suau petó. Vem parar els rellotges, per fer d'aquell moment, un moment etern; deixant-nos portar per l'amor que corria entre nosaltres.

Comentaris

  • Ha sigut preciós[Ofensiu]
    Marina Ramírez Gallardo | 26-09-2008 | Valoració: 10

    M'ha encantat el teu relat, sobre tot això de parar els rellotges.
    Deu ser increible agafar aquella espurna de temps en la que vius un petit somni i tenir-la sempre al teu costat.
    Però de vegades les coses se'n van i dessitges nar amb elles, no obstant, no pots.

    M'ha agradat llegri el teu relat, et posaré a preferits i continuaré llegint els teus textos.

    petons

    marina.!

l´Autor

su

9 Relats

12 Comentaris

9367 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13