Creixent

Un relat de: su

Arriba altre vegada el millor dia del teu cor, el primer dia que vas deixar anar una llàgrima, una petita rialla, el primer dia que vas poder observar cada petit detall del món...

No vull que creixis mai, perque tinc por que deixis de somriure tal i com ho fas.. tal i com nomes u saps fer tu.

Poc a poc , creixer va sent una situació extraña, els anys pasen tan rápid qe no et dones compte, la gent que amb el pas del temps has anat coneguent, persones qet fan ser diferent, persones amb sort que volen guardar amb tu sentiments, emocions, la seva el que cadascuna daquestes persones té dins el cor, guardar-ho com un tresor.

Sentir la bellesa del pas del temps, tres segons i un somriure igual que fa anys, quan estic aprop teu estic pensant que puc fer per captivarte i no deixar que marxis mai.

Jo no vull res per mi, tu ets tot el que tinc, sigues feliç, pero no deixis mai de brillar d'aquesta manera tant especial.

No vull que deixis mai d'apendre, apendre dels errors, i tambe dels cors que bateguen dins teu…
Viu la vida, busca la teva raó , la raó per continuar, una raó que no deixi de dibuixar un somriure per tots nosaltres, que et doni força per poder lluitar per les petites coses que t'omplen.

No deixis que aquest cami que em començat s'acabi, Laura.
T'estimem.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

su

9 Relats

12 Comentaris

9368 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13