Sentiments congelats

Un relat de: su

Els seus sentiments estan en xoc, són un petit reflexe de la glaçor del seu cor. Els seus ulls traeixen la mirada, mirant on no volen mirar. L'inocent encant del seu somriure, es perd entre la buidor del seu cos, la tendresa es despulla deixant només la seva olor. Al mirar-se al mirall, només veu la seva vida dibuixada. Se li trenca. Cada petit bocí de vidre, és el reflexe d'una vida jove, d'un petit instant. La seva vida és un gran trencaclosques, que ha d'ordenar, començant amb les peçes més grosses fins encaixar les més menudes. La llum dels seus ulls és capaç d'enlluernar qualsevol sentit, resseguint un cos amb la imaginació, tot sentint el tacte dels núvols i del cel amb les mans. La seva il·lusió es desvaneix amb els moments perduts, per no saber aprofitar cada nova emoció que se li ha presentat, no sap veure que una emoció es única, i que cada cop que vius d'una situació especial és diferent. No sap ben bé, quina és la força que la fa aixecar cada dia, s'ha de buscar una raó que el cor no pugui entendre, llavors, només llavors estarà estimant de debò.

Comentaris

  • S'hi palpa...[Ofensiu]
    Bonhomia | 29-09-2008 | Valoració: 8

    Segueix, segeix escrivint! Que aquí s'hi palpa un talent entre línies!


    Sergi

l´Autor

su

9 Relats

12 Comentaris

9424 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13