Una imatge

Un relat de: N

Avui l'he tornat a llegir. Aquell escrit que per molt temps que passi, cada cop que el llegeixo se'm cauen les llàgrimes.
La pedra a la gola s'ha fet tan gran, que he hagut de parar de llegir i respirar fons. Era com si ho llegís per primer cop, com si em trobés dins aquelles paraules, que mai em deixen de fer mal. Estava sola, però el pronunciava en veu alta, per que notava que tothom m'escoltava. He fet un esforç per acabar, per no defraudar als meus oients. Per fi l'escrit etern i assassí ha arribat a l'última paraula.
He aixecat els ulls, i he vist allà la teva foto, expressant tota la realitat : ara ets tan sols una imatge.

Comentaris

  • Imatges...[Ofensiu]
    natasha | 10-07-2011

    ... que evoquen sentiments del tot punyents.
    M'agrada!

  • :)...que xulo...[Ofensiu]
    Jonuko | 15-12-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt aquest relat, estigues segura de que et tornaré a llegir!
    Un petó!

  • Curtet..[Ofensiu]
    Yuna | 15-12-2005 | Valoració: 8

    però ple de sentiments.. molt maco

    ¶:)

  • tecnologia[Ofensiu]
    jmgg | 15-12-2005

    Collons amb la tecnologia, he tocat el botó abans d'hora
    Només volia a fegir, que miro els teus relats tot sovint, i com sempre m'agrada força llegir-te
    Endevant i força companya

    una abraçada

    Josep Mª

  • molt be[Ofensiu]
    jmgg | 15-12-2005

    gracies pels teus comentaris Ada

  • Gràciees![Ofensiu]
    mar_i_ska | 12-12-2005

    gràcies pel teu comentari =)
    preciós el que dius en el teu pomea, paraules, que potser estan dins dels records, que ho recordes, exactament com en aquell moment, i fan tan mal, i ara només són passat... però bé, així és la vida... bé noia, et seguiré llegint, a part de posar-te a preferits!

    Salut Ada!! (m'encanta el nom =P)

  • Gràciees![Ofensiu]
    mar_i_ska | 12-12-2005

    gràcies pel teu comentari =)
    preciós el que dius en el teu pomea, paraules, que potser estan dins dels records, que ho recordes, exactament com en aquell moment, i fan tan mal, i ara només són passat... però bé, així és la vida... bé noia, et seguiré llegint, a part de posar-te a preferits!

    Salut Ada!! (m'encanta el nom =P)

  • quan...[Ofensiu]
    Capdelin | 01-12-2005 | Valoració: 10

    no hi ha presència física, quan no hi ha cos... les paraules són la font més poderosa de l'emoció íntima... són més que lletres sobre un paper, són cèl·lules vives que pensen, bateguen i parlen...
    tens una força poderosa també tu en les teves paraules i relats... felicitats! Una abraçada.

    m'ha fet gràcia allò de Bécquer... no cal dir-te que també per a mi és un dels poetes preferits... llàstima que morí tant jove sinó el món estaria ple dels seus versos... però amb les seves RIMES ja va aconseguir tocar el cim de la glòria!

  • osti...[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 30-11-2005

    què guapo...
    hi ha paraules que fan molt mal... i es transporten a imatges, a pelicules, a un so, un acord, o un poema...
    gràcies pel teu comentari, Ada!!
    et llegiré!
    m'ha agradat!!
    felicitats!
    salut i paraula!!!
    Sílvia

  • :) Adaaaaa[Ofensiu]
    rbbarau | 29-11-2005

    AdA...M'agrada molt. És basat en fets reals?
    No et sembla genial que unes paraules puguin fer plorar?
    Que alguna cosa escrita, dibuixets, al cap i a la fi, pugui donar tantes sensacions??
    Nena... vaig a estudiar biologia, que sino ho tinc clar!
    Merxi per tot!
    Un petunet!

Valoració mitja: 9.33