Una història que comença

Un relat de: _ampariues

Ja és hora, hora que canvien les coses.
Ja és hora de començar de nou, de deixar d'amagar-nos, de mostrar al món el preciós sentiment que compartim.
Ja és hora de ser lliures.
Encara que tot serà com abans, hi ha alguna cosa que canvia, perque ja no tenim que negar el que és evident. No hem de negar que ens estimem, i ja és hora.
És hora que la gent que ens envolta, la que ens mira, la que ens acompanya, tota. És hora de que tota la gent comence a entendre el que som, i el que volem ser.
Tu has aconseguit treure'm un somriure quan jo només aconseguia llàgrimes. M'has sabut tornar la il·lusió.

Fa temps que ho saps, t'estime.
Fa temps que ho se, m'estimes.
I ara ja és hora de que ho sapien tots, ENS ESTIMEM!

Comentaris

  • Que bonic...[Ofensiu]
    natasha | 02-09-2010

    ... és poder cridar als quatre vents que estimes i et corresponen!!!
    Amb molta energia: preciós!

    Una abraçada.

  • Nyanga | 21-08-2010

    m'agrada, m'agrada!!!!
    m'agrada la vitalitat, l'energia, la llibertat, el sentiment, l'amor i la passió que expreses en les teves lines!
    un plaer llegir-te de nou i veure els teus comentaris!
    gràcies!!

  • Positivitat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2010 | Valoració: 10

    M'adhereixo al "JA ÉS HORA".
    Per mi molt positiu. Enhorabona ! Visca i a estimar !

  • Sobre ARC i el Concurs ARC de Contes Infantils 2010[Ofensiu]


    Hola,

    Primer de tot disculpa, si us plau, aquesta intromissió dins el teu espai de Comentaris a RC. El motiu d'aquest post és presentar-te l'Associació de Relataires en Català (ARC). Per això et convidem a visitar la nostra web (enllaç directe) i a que ens enviïs un correu electrònic si tens alguna consulta a fer (associacio.relataires@gmail.com).

    Per altra banda, també voldríem informar-te sobre el Concurs ARC de Contes Infantils 2010 (enllaç directe) i animar-te a fer-te soci i participar-hi.

    Gràcies,

    ARC


l´Autor

Foto de perfil de _ampariues

_ampariues

15 Relats

42 Comentaris

15736 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
El meu correu: adeamparo@gmail.com

Només tinc 16 anys, i moltes ganes de Viure.
Les meues passions: RIURE, ESTIMAR, ESCRIURE.

Sóc fanàtica de la literatura i la música, no hi ha remei.

Gràcies per llegir-me i comentar-me :)